Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie steekt Sonya een hart onder de riem? - Forum Wereldfietser

Wie steekt Sonya een hart onder de riem?

Beste wereldfietsers,

we zitten nu al weer een tijdje in Istanbul... eerst twee weken gewacht op vısum voor Iran, toen een week op een pakketje uit NL.
Net op het moment dat we wilden vertrekken, liep Sonya een enkelfractuur op, waardoor ze in het gips moest en we nog tot zeker 20 maart in Istanbul moeten blijven... :cry:
Sonya kan met haar gipspoot niet al te ver van huis (Mavi Guesthouse) en zit dus achter de computer de dagen uit. Wie stuurt een mailtje om haar op te vrolijken? Of een hart onder de riem te steken? :) Berichtjes mogen naar info@tour.tk
Tot horens en bedankt alvast,
Aaldrik :D

Sonya,

Heel veel sterkte en forceer niet als he gips er weer afgaat!
Beste wereldfietsers

Ik wilde even iedereen bedanken die of een berichtje heeft achtergelaten of een mailtje gestuurd naar aanleiding van mijn verzoekje.

We kunnen een ieder meededelen dat we Istanbul dan eindelijk verlaten hebben en al de nodige fietskilometers achter de wielen hebben (met HEEL VEEL heuvels trouwens!) Dus de benen worden weer wat sterker en het vertrouwen groter. Op naar Iran!

De laatste update staat weer op onze site, dus leef je uit...

Groetjes vanuit een zonnig Fethiye
Sonya en Aaldrik :D

Heel veel sterkte gewenst vanuit Berkenwoude (in de mooie Krimpenerwaard).

Zijn jullie Bernadette al tegen gekomen. Het wordt druk op de route naar het oosten!

Ha Bert,
We zijn elkaar inmiddels tegen gekomen, in Tehran!
Ik ben even hier voor mijn 2e visumrun.

groet,
Bernadette

www.bernadette.reisprofiel.nl