Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hardlopen? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Hardlopen?

he, wat rot voor je... :P
Hoi Freek,

zoals je weet houd ik ook wel van een stukje rennen. Lijkt me erg tof om Berlijn mee te rennen, heb er nog een tijd gewoond. Dit is een mooie reuniekans! Klasse dat je Rotterdam hebt uitgelopen! Nog een zeer strakke tijd voor de weersomstandigheden. Ik heb een week eerder utrecht gedaan, maar denk dat het de laatste keer was, want het parcours is veranderd in 15 km langs een kanaal heen, 15 km langs een kanaal terug en de rest niet al te spectaculair daar in de buurt. Wat dat betreft is Berlijn natuurlijk top! Altijd wat te zien en beleven.

Groetjes,

Thijs Cuppen

Ha Thijs, leuk! Zijn er nog meer lopers (fietsers) die overwegen om naar Berlijn te gaan? Menno? Marieke? Maarten? Ben? Arjen?

Groeten,
Freek

Ik ben nu in Berlijn, niet om te lopen maar met de fiets. Als je spieren het toelaten kun je na afloop hier in de omgeving geweldig op de Fernradwegen fietsen. Heb ik de afgelopen dagen gedaan.

Karin
Veni vidi fietsie

Helaas zat Berlijn al maanden geleden vol :( Maar niet getreurd, ook van Amsterdam naar Zaandam kun je lopen, of in Brussel, Amsterdam, etc.

Zijn er nog hardlopende fietsers (of fietsende hardlopers) die binnenkort nog een (halve) marathon lopen???

Groeten,
Freek

FV schreef:Every day sends future to past; Every step brings you closer to your last (Dream Theater)
Freek
Niet te snel hè? :wink:

levensmoe???

Zal wel door het regenachtige weer komen. :wink:
21 oktober zal ik Amsterdam gaan lopen de hele marathon wel te verstaan :lol: . Na Parijs dit jaar smaakte dat naar meer.
Daarom dit jaar een tweede marathon.
Ik ga erheen met de trein en niet met de fiets.
Hoewel het uitfietsen na zo'n loop inspanning véééél beter is voor de spieren. Maar ja je kunt niet alles hebben.

Ik dacht dat Jolanda ook gaat lopen verder weet ik dat niet.

Menno :lol:

Ik ga voor de halve marathon in Amsterdam! Kom ook met de trein.

Groet Marieke

@ Menno: kans is klein dat ik je voor de start zie; loop nl. de halve omdat ik een weekje eerder de hele wil gaan doen in Brussel, maar misschien na afloop wel?

@ Marieke: hoe lang denk jij er over te lopen, en misschien nog leuk om met een groepje WF'ers vóór of na de loop wat af te spreken??

Groet,
Freek

Oef ik heb net de Dam tot Dam gelopen en ik vond het best wel pittig! Heb al eerder deze afstand gelopen maar deze keer ging het minder...

Na vorig weekend mezelf te hebben afgebeuld met 2x75 km atb-en in Limburg overweeg ik nu een leven dat bestaat uit grote halve liters bier, flessen wijn, vette kaas, een vette auto, comfortabele stoelen en een geweldige carriere zonder er wat voor te doen, een bubbelbad.....

Mocht ik tot een andere gedachten komen, dan lijkt me het wel lachen om af te spreken. Hoe lang ik erover denk te doen? Dat zet ik niet op internet...

Die weisse bier-spinne

Ach, het scheen ook warm te zijn tijdens de damloop he.
33 oververhitte lopers naar het ziekenhuis... nog altijd minder dan dit voorjaar in R'dam toen het toch wel een stukje warmer was. 8)

Durf je wel je damtijd hier op het forum te zetten? :P

Groeten en tot in Amsterdam wellicht!
Freek

Lopen is toch wel gevaarlijker dan fietsen zo bleek idd zondag, ik heb er nogal wat langs de kant zien liggen....gelukkig geen doden of ernstige dingen...Een dergelijk slagveld heb ik onder wereldfietser nog niet gezien onder mtb-ers wel...

Mijn dam tot dam tijd:
Ik heb 10356 mensen voor moeten laten gaan en bijna net zo veel ben ik in de bedrijvenloop voorbij gesneld!!! En heb boven de 10 km per uur gerend....

Spiderwomen
Over een maand is de marathon van Berlijn.
Doen er nog Wereldfietsers mee?

Groetjes,
Freek

Mijn oudste zoon heeft me vorige week voor een trio-triatlon gepolst....

Ieder een onderdeel dus.
Hij zwemt aardig goed, zit op wedstrijdzwemmen, mijn jongste zoon ook een goede zwemmer, kan beter fietsen en ik zou dan het lopen voor mijn rekening moeten nemen. Alhoewel ik aardig doorfiets ben ik geen krachtpatser zoals mijn zoon, dus dat kan ik beter aan hem overlaten.

Lopen doe ik meer op techniek, ik train nog 5x-7x per week en loop nog veel wedstrijden. Een kwart triatlon zou zeker haalbaar moeten zijn, voor een hele zou ik (weer) in marathontraining moeten gaan, liever niet...., de 10 km op de kwart ligt me beter, dit jaar nog weinig gelopen, maar met de 5km zit dit jaar weer in de 17 minuten en dat voor deze oude atleet ..... In vorm.... zou wellicht een 36-iger, maar zeker een 37-iger op de 10 haalbaar moeten zijn (duim, duim...). Wat op het moment de km tijd van mijn zoon is, << 20 minuten ??? (was geblesseerd pas kort weer in opbouw), en de fietstijd???

Of het er ooit van komt???

Vroeger veel hard gelopen± 5/10/12km. Periode wedstrijd gelopen. Regionale subtoptijd± 34.58 op de 10km. Combinatie zwemmen/fietsen/hardlopen, m.n de laatste twee beviel niet. Ben nu te oud voor een dergelijke uitdaging. Loop nog wel elke week 5km op een hardloopband in een trimtijd.
Ik wens alle fietsers en hardlopers veel succes en altijd blijven doorgaan...een dikke pens en hangen op de bank kan altijd nog. :wink:

Was je sneller dan mijn persoontje.... bij 35:44 bleef het op de 10 staan, 17:08 op de 5km, toen ik 48j jong ....was... (op mijn 39e pas gestart), daarna wat pech... nu weer aan het terugkomen...of ik het ooit weer haal... 4 jaar ouder.....?

Geniet vooral, dat blijft het belangrijkste! En daarvoor maakt het niet uit of je recreatief of wedstrijd atleet bent... :D

Edit nav de naamgeving: André is ook mijn echte naam .... maar mijn achternaam... hmmm hoeft voor mij ook niet...
andre@home: ingegeven door het feit dat ik fora in mijn eigen tijd doe uit principe....
Op zakelijke & onderwijs gerelateerde fora noem ik mij meestal andre@work.... :D

DriesBa schreef:Combinatie zwemmen/fietsen/hardlopen, m.n de laatste twee beviel niet. Ben nu te oud voor een dergelijke uitdaging.
Ondanks dat ik zo snel nooit geweest ben, vraag ik me af of je met de laatst gequote zin niet de mist in gaat.

Hier in de regio rent nog een man van in de 70. Die is in zijn eind jaren 40 begonnen met hardlopen, daarna ook zwemmen en fietsen. Wereldkampioen triatlon in zijn categorie geweest, ondanks de late start. Nog altijd trainer van diverse loopgroepen. Inmiddels loopt hij me er misschien niet meer uit, maar rap is hij zeker wel.

'Oud' is maar net hoe je het bekijkt... :wink: