Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Afterparty Engelandgroep; Mega Festijn! (Deel 1 en 2) - Forum Wereldfietser

Afterparty Engelandgroep; Mega Festijn! (Deel 1 en 2)

Afterparty Engelandgroep; Mega Festijn!

De Utrechte heuvelrug schudde op haar grondvesten dit weekend. Van s'avonds 6 tot en met s'avonds 8 juli feestte de Engelandvaarders van de vereniging de Wereldfietser in de bossen van het Gooi.

In juni fietste 20 leden van de Wereldfietser in Engeland tijdens de jaarlijkse buitenlandtocht van de vereniging. Afgelopen weekend vierde 10 Engelandvaarders nog even feest tijdens een afterparty. De weersgoden waren gunstig gezind. Na al die regen in Engeland én in Nederland de afgelopen weken, eindelijk twee volle dagen lang de welverdiende zonneschijn voor de bleekgezichten!! Vanaf Camping Eterna in Laage Vuursche stampte de Engelandvaarders op de pedalen zo'n 145 kilometer over de paden van de fietsroute Heel de Heuvelrug. Er hadden zich zelfs nog enkele andere Wereldfietsers bij het Mega Festijn aangesloten!!

Karlijne, James, Jim, Wouter, Marianne, Roel, Roald, René, Vincent (de Engelandvaarders) Fokko, Wim, Douwe en Marieke (de aansluiters) bedankt voor het leuke weekend!!!!!

Jammer genoeg konden Nel, Lily Yvette, Gijs, Ronald, Harm, Rutger, Gyalt, Willem en John (ook Engelandvaarders) de Afterparty niet bijwonen wegens andere leuke bezigheden....volgende keer beter jongens :wink: !!

Voor iedereen die het gemist heeft, zijn hier de foto's en nog meer foto's. Enyoi! 8)


Blanche


Everybody, put your hands in the air!!!

Afbeelding


Het Boshijgerslaantje!!!!

Afbeelding

Er is ook een kort filmpje gemaakt met de GSM, kijk maar op
http://www.youtube.com/watch?v=Cx9F8di2MXg.
seeya
jim

Ik vond het een heerlijk weekend!!

Jim, hej je effe snel gedân. Mooooi man!

Was idd erg leuk jongens! :D
Helaas kon ik alleen zaterdag mee trappen!

Zondag ben ik erg stijf geweest na mijn valpartij! Grote blauwe plekken en schaafwonden op m'n rug heb ik overgehouden! M'n ribben zijn nog steeds goed zeer!

Wouter - ik ben blij dan je HS33 remmen heb en op tijd kon stoppen - anders had ik banden spooren over m'n voorhoofd! Ha ha!

Groetjes en tot de nazomer weekend,

James

Wie is die boosaardige vrouw in het zwart??!

Lijkt wel een Tarantula!

Ik vond het erg leuk, de fiets ff van de spinnewebben ontdaan.

Groet Marieke
Hallo Allemaal,

Ook namens mij bedankt voor het super weekend. Stinkt jullie tent ook zo naar kampvuur. Ik heb hem in m'n logeerkamer hangen en daar hangt echt en het lijkt wel of ik daar een fikkie aan het stoken ben.

Hopelijk werkt het net als met paling en worst en is een gerookte tent langer houdbaar :D

Wouter

Het was genieten met een hoofdletter G!!!

Thanx Folks
Op naar :P :!: :P Afther Party Volume II :P :!: :P .

:arrow: Drie dagen
:arrow: Via Romana (257 km) (Nijmegen-Xanten DL)
:arrow: 28, 29 en 30 september
:arrow: (s'avonds 27 september verzamelen op camping bij Nijmegen)
:arrow: Maximaal 15 fietsers....


:arrow: 24 augustus: Helaas, je kan je niet meer opgeven voor de
Via Romana. :cry: We zitten al op 20 wereldfietsers!

:idea: Je kan hem natuurlijk wel een keer nafietsen. meer info]


Blanche

Goh!

Die Blanche is niet te stoppen zeg! :D

Party animal! 8)

Kom op met een voorstel!

Eigenlijk is het weer voor komend weekend wel erg goed heyyy.... :P

Willen jullie misschien het hoogste punt van Brabant komen opzoeken..

Roald @ Zou wel willen maar ik ga op vakantie....(fietsen in Bulgarije). Andere keer?! Anders fiets ze!!

Blanche
Blanche,

Ziet eruit dat ik mee kan gaan.

Wil.
Blanche schreef:Afterparty Engelandgroep; Mega Festijn!


Voor iedereen die het gemist heeft, zijn hier de foto's en nog meer foto's. Enyoi! 8)


Blanche
Hai Blanche,

Wij als Newbie WF's, en Engeland- en Schotlandvaarders, vonden het leuk om jullie foto's te bekijken. Wij hebben er nog ff aan zitten denken om ons ook op te geven maar helaas, wij hadden andere verplichtingen. Hoewel sommige stukken voor ons al redelijk bekend zijn in Yorkshire en het Lake District, doet het ons hartje elke keer weer sneller kloppen. We zien uit naar de ´sterke´ verhalen rond het kampvuur :lol:

Schotland volgend jaar ... :wink: :?:

John & Agnes

@ John en Agnes

Tot het nazomerweekend! Hier zullen meer Engelandvaarders aanwezig zijn. Toch? Ikzelf zit nu vol met verhalen van mijn laatste trip naar Bulgarije!


Blanche
Vraag aan de moderatoren (aangezien er niet gereageerd wordt op een PB):

Hoezo kletspraat???? :twisted:

Waarom is dit item met een verslag van een tripje georganiseerd door en voor WF-ers én aankondiging voor een nieuwe trip aanstaande weekend, verplaatst van Activiteiten naar Kletspraat?

Zou dit niet onder Niet WF Activiteiten moeten vallen? :idea: :wink:
Immers jullie definitie voor deze categorie is ´Activiteiten georganiseerd voor Wereldfietsers welke niet door de vereniging worden georganiseerd of mede georganiseerd.´

Foutje of bewust :?:
Dag Blanche,

Je profileert het als een selecte groep "De Engelandvaarders".

Binnen de organisatie van "De Wereldfietsers" is er denk ik géén plaats voor een "aparte" groep fietsers(sters) je kunt op een andere manier (privé) met elkaar mailen en niet via dit forum.

Misschien is dit de gedachte!!!

Schorpioen.

nee hoor Schorpioen.......

de eerste aftherparty is welliswaar geboren uit een reunie met de engelandvaarders.....een groep mensen lid van de wereldfietser die samen naar engeland zijn geweest, Georganiseerd door de WF. Tijdens die eerste keer hebben andere wf-ers gevraagd of ze meemochten en die waren gewoon welkom en zijn dus meegegeaan. Het verslag leek me leuk en nuttig voor de vereniging; imago (WF-ers zijn zo enthousiast dat ze ook zelf activiteiten organiseren) én een fietssuggestie voor andere wereldfietsers.

Ook aankomend weekend zijn er niet-Engelandvaarders mee en stond de aanmelding open voor iedereen tot het maximum aantal deelnemers van 15 mensen. Zie oproep eerder in dit item. De engelandvaarders zelf hebben deze uitnodiging ook per mail ontvangen. We gaan inmiddels met 20 mensen waarvan 6 niet mee zijn geweest naar Engeland en zichzelf hebben aangemeld op een enkeling na.

Maar goed de term Engelandvaarders kan inderdaad tot verwarring leiden. Dat ben ik met je eens en ik zal voortaan op mijn woordgebruik letten bij de aankondiging van een volgend tripje :wink: .
Ik wacht het bericht van de moderatoren wel af, waar ik het verslag van aankomend weekend mag plaatsen, en onder welke voorwaarden. Kletspraat/ reisinfo nederland of Niet WF activiteiten :wink:

Enne de wereld vergaat niet.....



Blanche 8)

'Seks met insecten' allemaal.
If you know what I mean :wink:

Afbeelding

Hoe doen schorpioenen het?

Zwetspraat