Additionally, paste this code immediately after the opening tag: De thuisblijvers... - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

De thuisblijvers...

Hoi,

Ik heb normaal nooit een mobieltje gewoon omdat ik niet bereikbaar wil zijn........precies zoals jij het omschrijft.
Nu gaan we drie maanden weg en heb ik er wel een.
Met een geliniteerd aantal mensen die het numer hebben zodat zij me kunnen sms en als er iets is.
Ik ben een moeder maar ik laat mijn moeder thuis.......:):)
Ik snap het verhaal van twee kanten maar ik zou me wel heel rot voelen als er iets met mijn moeder zou zijn en ik zou het pas een week later horen.
Ik kan weinig doen vanuit een vakantie maar ik kan dan wel de keuze maken of ik er iets mee doe.
Verder wil ik voor niemand bereikbaar zijn maar mocht er iets met ons zijn wil ik wel zelf de keuze kunnen maken of ik iets laat weten aan het thuisfront en dan wil ik niet zoeken naar een internetcafe.
Ik hoop dat je het uitvogelt met je ouders want ouders ongerust achterlaten is niet leuk............

Als onze kinderen op pad zijn zou het wel leuk zijn als ze af en toe zouden sms-en, maar nodig is het niet. Wij gaan uit van "Geen nieuws is goed nieuws". Als er iets gebeurd zou zijn komt de politie vanzelf wel aan de deur en kunnen we er toch niets meer aan doen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat we dat niet verschrikkelijk zouden vinden. Maar je op voorhand al druk maken is verspilde moeite.
Als wijzelf weggaan laten we af en toe iets van ons horen. Dat is genoeg voor onze kinderen.