Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 306 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33895 berichten
willem.m schreef:
vr 08 feb, 2019 18:50
In Chili?
We zijn op het juiste continent aanbeland (nog niet in het juiste land).
Dat helpt. Als ik zoek met google komen Bolivia en Argentinië in aanmerking.

-Jan
JanH schreef:
vr 08 feb, 2019 19:54
Dat helpt. Als ik zoek met google komen Bolivia en Argentinië in aanmerking.

-Jan
Bolivia is het niet :wink:
Dan moet het wel Ecuador zijn.
Wolt schreef:
vr 08 feb, 2019 20:05
JanH schreef:
vr 08 feb, 2019 19:54
Dat helpt. Als ik zoek met google komen Bolivia en Argentinië in aanmerking.

-Jan
Bolivia is het niet :wink:
Dus Argentinië?

-Jan
Argentinië is goed, maar vanaf Mendoza is het nog een kilometer of 1300 fietsen.
Ligt het ergens aan de La Trochita?

https://en.wikipedia.org/wiki/La_Trochita

El Maiten ligt zo'n 1300-1400 km fietsen van Mendoza.
willem.m schreef:
vr 08 feb, 2019 20:57
Ligt het ergens aan de La Trochita?

https://en.wikipedia.org/wiki/La_Trochita

El Maiten ligt zo'n 1300-1400 km fietsen van Mendoza.
Het ligt niet aan La Trochita.
Ergens langs de Tren de las Nubes ?
ellenvandrunen schreef:
vr 08 feb, 2019 21:22
Ergens langs de Tren de las Nubes ?
Yep :D
ellenvandrunen schreef:
vr 08 feb, 2019 21:22
Ergens langs de Tren de las Nubes ?
Sorry, correctie, de Tren a las Nubes komt niet langs dit station, maar maakt gebruik van (een deel van) de lijn waar dit station ook aan ligt.
Nog een gokje dan... vlakbij Alto Chorillo?
ellenvandrunen schreef:
vr 08 feb, 2019 21:47
Nog een gokje dan... vlakbij Alto Chorillo?
Die moest ik even opzoeken, maar is niet dichter bij dan de westelijke terminus van de tren a las nubes.
‘The trains have to come back’: https://m.youtube.com/watch?v=BN1Pe3wGouA
Wolt schreef:
vr 08 feb, 2019 22:24
ellenvandrunen schreef:
vr 08 feb, 2019 21:47
Nog een gokje dan... vlakbij Alto Chorillo?
Die moest ik even opzoeken, maar is niet dichter bij dan de westelijke terminus van de tren a las nubes.
Het station dat ik zoek ligt 282 km (over spoor) van Abra Chorillos, dat is (in tegenstelling tot mijn eerdere opmerking, sorry) iets minder dan vanaf de westelijke terminus van de Tren a las Nubes.
Wolt schreef:
za 09 feb, 2019 13:42
Het station dat ik zoek..
Ik kan er geen touw aan vastknopen maar kennelijk is het plaatje voor jou ook een raadsel :wink:
De tovenaar schreef:
zo 10 feb, 2019 12:12
Wolt schreef:
za 09 feb, 2019 13:42
Het station dat ik zoek..
Ik kan er geen touw aan vastknopen maar kennelijk is het plaatje voor jou ook een raadsel :wink:
Ik kon wel een gehucht met de naam Chorillios vinden met een spoorlijn. Ik had geen zin om met google earth een bochtig pad van 282 km te trekken om te ontdekken dat ik de verkeerde kant op was gegaan :D
Leon schreef:
zo 10 feb, 2019 12:52
De tovenaar schreef:
zo 10 feb, 2019 12:12
Wolt schreef:
za 09 feb, 2019 13:42
Het station dat ik zoek..
Ik kan er geen touw aan vastknopen maar kennelijk is het plaatje voor jou ook een raadsel :wink:
Ik kon wel een gehucht met de naam Chorillios vinden met een spoorlijn. Ik had geen zin om met google earth een bochtig pad van 282 km te trekken om te ontdekken dat ik de verkeerde kant op was gegaan :D
Voor de mensen die het spoor ook bijster zijn, maar nog wel een poging willen wagen, herhaal ik de relevante tips: “Het station dat ik zoek ligt 282 km (per spoor) van Abra Chorillos en de Tren a las Nubes komt niet langs dit station, maar rijdt op een ander deel van dezelfde spoorlijn.”

(Van Leon reken ik een antwoord op 564 spoorkilometers van de fotoplek ook goed uiteraard :wink: )