Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 427 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33616 berichten
Het lijkt wel vakantietijd.

Bijlagen

Goed gevonden math, helemaal correct.
Bedankt, renel. Ik heb een knooppuntnummer uitgeveegd, omdat ik denk dat er nog genoeg herkenningspunten zijn.
DSC01282b.jpg
met Google "brug kanaal met bunker" kwam ik op deze site:
https://wo2forum.nl/viewtopic.php?t=24727
Met vergelijkbare foto's, de brug is alleen niet in fris blauw-wit geverfd.
Brug is dus bij Lommel.

Ik gok dat de weg Russendorp heet en de brug over het Kanaal Bocholt Herentals ligt.
Hier dus https://wo2forum.nl/viewtopic.php?t=24727
Heel goed Jan. Het is inderdaad de brug over het kanaal Bochholt - Herentals naar Russendorp. De plek heet ook wel de Blauwe Kei. Als knooppunt van twee kanalen met mooie jaagpaden, is het een geliefd punt om op een terrasje uit te rusten.

Er liggen veel bunkers aan de zuidkant van dit kanaal, dat ruwweg west-oost loopt. Ik weet niet of de Belgen die gebouwd hebben met het oog op een inval vanuit Nederland.

Edit: de bunkers zijn vóór de Tweede Wereldoorlog gebouwd tegen een verwachte inval van Duitsland via Nederland, lees ik hier.
Nieuwe opgave.

Waar bevinden zich deze haarspeldbochten?
c1.JPG
(een kleintje Lombard Street, San Franciso :) )
Dordrecht, gevonden met zig-zag fietspad:
https://goo.gl/maps/6sdLtQq59XFBQzeP7
(Martin is waarschijnlijk met vakantie, had ongetwijfeld de muur van de molen herkend :wink: )
Helemaal goed!

Heb net twee weken door NL gefietst en veel inspiratie opgedaan voor Raad Plaatjes! :)

Edit: ik heb ook nog wel een versie met de molen.
foto.jpg
Helemaal goed Math. Achteraf gezien hadden we daar best even het trappetje kunnen nemen naar boven voor een mooiere foto! Jouw beurt.
De tovenaar schreef:
do 11 jul, 2019 12:11
Helemaal goed Math. Achteraf gezien hadden we daar best even het trappetje kunnen nemen naar boven voor een mooiere foto! Jouw beurt.
Als fietsfoto vind ik deze toch een pracht van een standpunt hebben. Veel dieptewerking.
Groetjes, ik kijk wel mee maar heb beetje een gebrek aan foto's.
Zeker, die foto is ook niet verkeerd. Ik bedoel eigenlijk dat we daar boven nog meer mooie foto's hadden kunnen maken nu ik die fraaie foto's op tripadvisor zie. Op het moment dat ik onder dat viaduct fietste had ik dat niet zo in de gaten :)
Ik ben er twee keer voorbijgekomen op de Torino-Nice rallye, maar ook niet gestopt voor een wandeling omhoog.

Weer een molen.
DSC01249a.jpg
C2D40D8D-39E5-4BB8-8784-F76A8EB7608A.jpeg
Zeg het maar

Hij staat scheef
Dat zijn de rotsen van Freyr, met achtereenvolgens l'Allegne, Pape en Tête de Lion.
Maar dit is niet jouw beurt.
math schreef:
do 11 jul, 2019 15:51
Dat zijn de rotsen van Freyr, met achtereenvolgens l'Allegne, Pape en Tête de Lion.
:!: meer dan correct.
Maar dit is niet jouw beurt.
Want?
Kort gezegd: pas nadat je zelf het laatste plaatje geraden hebt, ben je aan de beurt.
Nu moet Math nog een plaatje op gaan zitten zoeken, Martin heeft de molen nog niet geraden