Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 505 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33587 berichten
willem.m schreef:
wo 23 okt, 2019 10:12
Het lijkt wel een bsmmetje zo :shock:

Ik volg jullie geploeter met interesse (maar zoek niet mee).
Maar dan zonder de eindeloze lappen tekst en variërende puntgrootte, bedoel je :wink:
willem.m schreef:
wo 23 okt, 2019 10:12
Het lijkt wel een bsmmetje zo :shock:
Ik volg jullie geploeter met interesse (maar zoek niet mee).
Ik probeer vooral de foto zjin werk te laten doen en niet de tekst. Ik was het een beetje moe dat alle foto's met Bing en Google in hoog tempo afgeraffeld werden. Misschien werkt het zo ook? Ik zal straks nog een stukje meer laten zien.
Gibraltar airport?
In de reflectie van het raam is een witte tram(?) te zien met rode strepen. Helpt dat? Verder geen tijd om te zoeken.
gios schreef:
wo 23 okt, 2019 16:48
In de reflectie van het raam is een witte tram(?) te zien met rode strepen. Helpt dat? Verder geen tijd om te zoeken.
Ik ook niet want ik ben momenteel op fietstocht met een overnachting
Het is niet in Gibraltar, er is daar geen tram en Martin heeft het ook niet.
Er is inmiddels weer een stukje meer zichtbaar.
Leon schreef:
di 22 okt, 2019 13:17
Afbeelding
Is het Raffles City Tower in Singapore?

Hans
Dat is hem Hans 8) Hoe ben je er achter gekomen?

Jij bent.
Ik ben wel even nieuwsgierig naar het verhaal achter die auto - is het een auto van een bekend iemand ofzo?
Travelmaster schreef:
do 24 okt, 2019 09:50
Ik ben wel even nieuwsgierig naar het verhaal achter die auto - is het een auto van een bekend iemand ofzo?
... en de link met het nummer bord (ik zat even op een spoor dat Jan Marijnissen -of dochter- in een Mercedes reed :roll: :roll: ) ...
Ik vond het toen wel grappig dat bij het gebouwencomplex dat vernoemd is naar de stichter van de vrijhandelspost waar later de stadsstaat Singapore uitgroeide een auto stond met het kenteken S(inga)P(ore)1. Destijd waren zelfsgekozen autokentekens nog vrij zeldzaam. Denkend aan autokentekens als AA-1 zou de auto wel van een belangrijk figuur moeten zijn. Vandaar dat ik het een fotootje waard vond. Niet dat ik iets aan die foto had. Tot nu toe dan, om jullie breinen te laten knarsen. :D :wink:
BTW. Geen flauw idee van wie de auto was. Nu maar gauw door met foto's met fietsen er op.
Leon schreef:
do 24 okt, 2019 09:37
Dat is hem Hans 8) Hoe ben je er achter gekomen?

Jij bent.
Gezocht op (in slecht engels btw) number plate SP1, en ik kwam vrij snel op het spoor van Singapore.
Doorzoeken leverde ook nog op dat het kenteken SP1 is voorbehouden aan de Speaker of Parliament, de voorzitter van het Parlement. ORDER!!! :wink:
Daarna gezocht op Singapore Tower Entrance, en na enige tijd kreeg ik de gefacelifte versie van die ingang in beeld.

Hans
Afb141.jpg
IJsland :lol:
Klopt. Jij bent.

Hans
Weer eens met vakantiefietser:
15.jpg
gerritdevries schreef:
do 24 okt, 2019 22:21
Weer eens met vakantiefietser:
15.jpg
Zal wel ergens in een warm land zijn, want aan de schaduwen te zien staat de zon erg hoog.
Nu weer thuis na een mooie fietstocht van twee dagen. Dus een voorraadje nieuwe Raad plaatjes aangevuld.... :wink:
Ik begrijp het hoekje in de foto linksboven niet.
Je zou verwachten dat de brug daar een bocht naar rechts maakt, om over de naastgelegen tweebaansweg te geraken.
Maar nee. De balk wijst in een andere richting
spoorzoeker schreef:
vr 25 okt, 2019 18:51
Ik begrijp het hoekje in de foto linksboven niet.
Je zou verwachten dat de brug daar een bocht naar rechts maakt, om over de naastgelegen tweebaansweg te geraken.
Maar nee. De balk wijst in een andere richting
Of staat er een kruispunt links achter de fotograaf, zodanig dat de kruisende weg wél door deze fietsbrug wordt overspannen? Want het omlaag komende fietspad rechtsonder heeft wellicht een aansluiting daarop.