Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 572 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33856 berichten
Martin E. van Doornik schreef:
vr 31 jan, 2020 12:50
Bedankt Bridgestone SM,
Hier is dan mijn volgende raadplaatje (helaas alleen Streetview voorbij die zwarte bestelwagen):
imm008_N8.jpg
Ik weet niet waarom - waarschijnlijk een som van kleine dingetjes - maar het lijkt nogal Deens.
Bridgestone SM schreef:
vr 31 jan, 2020 15:04
Ik weet niet waarom - waarschijnlijk een som van kleine dingetjes - maar het lijkt nogal Deens.
Is het ook en heel vlakbij een jeugdherberg van Danhostel. Ergens in het oosten van DK.
Martin E. van Doornik schreef:
vr 31 jan, 2020 16:06
Bridgestone SM schreef:
vr 31 jan, 2020 15:04
Ik weet niet waarom - waarschijnlijk een som van kleine dingetjes - maar het lijkt nogal Deens.
Is het ook en heel vlakbij een jeugdherberg van Danhostel. Ergens in het oosten van DK.
Tja ... ik kom zo gauw niet verder.

Het ziet er een beetje uit als wat ik me herinner van de weg naar de veerpont in Helsingør.
Ik weet niet wat er "mis" is maar Denemarken wil me tot nog toe maar beperkt bekoren.
Bridgestone SM schreef:
vr 31 jan, 2020 20:42
Martin E. van Doornik schreef:
vr 31 jan, 2020 16:06
Bridgestone SM schreef:
vr 31 jan, 2020 15:04
Ik weet niet waarom - waarschijnlijk een som van kleine dingetjes - maar het lijkt nogal Deens.
Is het ook en heel vlakbij een jeugdherberg van Danhostel. Ergens in het oosten van DK.
Tja ... ik kom zo gauw niet verder.

Het ziet er een beetje uit als wat ik me herinner van de weg naar de veerpont in Helsingør.
Ik weet niet wat er "mis" is maar Denemarken wil me tot nog toe maar beperkt bekoren.
Ergens van een andere veerboot DK binnen en op een vrij klein eiland.
Klein eiland in het oosten van Denemarken met een Danhostel: Sandvig op Bornholm?

Edit: toch niet.
Denk dat het hier is:
https://www.google.nl/maps/@54.7997382, ... 6656?hl=nl
Vlak bij: Danhostel Sakskøbing, Saxes Allé 10, 4990 Sakskøbing
Goedenavond JanH, je hebt het goed gevonden, knap speurwerk! Inderdaad Sakskøbing op het Deense eiland Lolland. Het dorp met de "lachende watertoren". Daar hebben wij regelmatig overnacht op reizen naar Zweden. Fiets mee in de auto en daar lekker rondgetoerd. Sinds er een groot schoolgebouw pal tegenover de jeugdherberg is gebouwd, is het mooie uitzicht nu verdwenen. Dan maar ergens anders in DK slapen.
De volgende is voor jou.
Martin E. van Doornik schreef:
za 01 feb, 2020 23:37
Goedenavond JanH, je hebt het goed gevonden, knap speurwerk!
Zonder jouw niet-cryptische hints was het niet gelukt. De site van DanHostel was zeer behulpzaam.

Nieuw opgave (maar weer eens een brug)
Knipsel.JPG
Viaduc de Millau?
Leon schreef:
zo 02 feb, 2020 09:34
Viaduc de Millau?
Nee, het is bij het Kochtertal.

Kochertalbrücke
74542 Braunsbach, Duitsland
https://g.co/kgs/awzNaD
Ik vond het al verdacht groen.
willem.m schreef:
zo 02 feb, 2020 09:44
Kochertalbrücke
Lijkt er wel op, moest ook even kijken op maps, maar nee het is hm niet.
Duitsland is wel goed.
JanH schreef:
zo 02 feb, 2020 09:58
willem.m schreef:
zo 02 feb, 2020 09:44
Kochertalbrücke
Lijkt er wel op, moest ook even kijken op maps, maar nee het is hm niet.
Duitsland is wel goed.
Dat meen je niet...

De brug zal nu wel snel worden gevonden. Ik zoek niet mee, moet wat anders doen.
E 42 over de Mosel
Eindelijk eens een plaatje die ik meteen kan herkennen ;-)

Ik zit al weer weken mee te kijken en moest steeds passen. Maar nu denk ik dat ik het meteen goed heb. Duitsland is wel wat lastiger zoeken zonder straatzicht!
avic schreef:
zo 02 feb, 2020 10:11
E 42 over de Mosel
Stond net op het punt om te gaan fietsen..... nog even een blik op raad plaatje geworpen. Antwoord is goed. het is de Hochmoselbrücke.
Ik fietste daar in 2017, brug nog in aanbouw.
Streetview: https://www.google.com/maps/@49.9709002 ... 2?hl=nl-NL
https://cebenzoa.wordpress.com/2020/02/ ... ousel-5136

moet nog ff uitzoeken hoe ik een foto plaats, hier alvast een linkje

BertV
IMG_3548.jpeg
mmm, het is wel erg stilletjes op een regenachtige zondagmiddag….of is iedereen toch fietsen?
avic schreef:
zo 02 feb, 2020 14:06
mmm, het is wel erg stilletjes op een regenachtige zondagmiddag….of is iedereen toch fietsen?
Iedereen is op speurtocht langs Aa, Beerze, Dommel, Dinkel, Geul, Gulp, Hunze, Mark, Roer, Slinge of Swalm.

Om maar niet van de Heiligenbergerbeek te spreken (we zouden maar zo St Ansfridus te kort doen).
heel warm al met deze opsomming….tis zeker in NL