Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 592 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33599 berichten
renel schreef:
wo 25 mar, 2020 10:41
Tussen Arwerd en Godlinze?
Ja hoor, helemaal goed. Is het stuk tussen knooppunt 28 en 14. De brug op jouw plaatje is de 2e brug, die van mij de 3e brug op dat smalle pad.
En ik dacht dat ie moeilijk zou zijn. Toch via Bing?
Het zag er Gronings uit en laatst had ik voor een plaatje van Martin de elektriciteitsmasten in Nederland al eens bekeken. Ik dacht ook in de verte iets van een haven te zien.
Op pagina 14 (en 34) van dit boekje http://www.landschapeemsmond.nl/documen ... ningen.pdf vond ik ook nog zo'n bruggetje. Bing hielp niet bij dit plaatje.

Misschien bij de volgende?
pinguin.gif
Frankfurt?
Ja, maar waar in Frankfurt? :)
Goed gevonden avic! Zelf kwam ik deze streetview nog tegen.
Jouw beurt.
Inderdaad, die zag ik ook. Herkende het eigenlijk meteen aan de gebouwen, met familie in Mainz zijn we niet helemaal onbekend in D

Terug naar vroeger, toen we nog in de heuvels/bergen mochten fietsen
IMG_3688.jpg
Lekker tempo weer in het zoeken en vinden...wie volgt?
avic schreef:
wo 25 mar, 2020 12:20
Lekker tempo weer in het zoeken en vinden...
Dat lekkere is er alweer uit......
Ik zie een vakwerkhuis, een wijngaard en een hoeve op een heuvel.
Is dit in Limburg?
Ja, opeens zijn we een dag verder. En ja, het is Limburgs vakwerk…een wat minder bekend plekje in ons zuiden.
Zo onbekend dat ik het niet weet. :shock:
Ik heb al wat gezocht, vergeefs. Zulke grote boerderijen hogerop de heuvel zijn toch redelijk zeldzaam. Deze met het aparte dak moet herkenbaar zijn.

Edit. Ach ***, bij Waterval, gemeente Meerssen, domein de Wijngaardsberg is de boerderij. Toch?
Kijk, als jij het al niet weet!! Ik heb het toch juist als ik denk dat jij daar ergens in de buurt woont? En ja, het is Waterval, een van de mooiste 'verborgen' plekjes in ons Limburg. Gaat het zien!

beurt voor jou
Volgende.
Afbeelding
Gokje dat klooster vlakbij Slenaken/hoogcruts
Nee, die ziet er echt heel anders uit.
alstro schreef:
do 26 mar, 2020 23:02
Gokje dat klooster vlakbij Slenaken/hoogcruts
Nee, dat is hem niet, ik ben daar nog langs gefietst en dat klooster van Hoogcruts is in restauratie:

DSCF9385.JPG
En de kerk rechts kon ik bij googlen niet in Zuid Limburg (en Belgisch Limburg ook niet) vinden. Dus elders zoeken....
Dat is wel een hele makkelijke, maar ik zeg niks.
De Keverberg in Kessel?
Goed! Jij bent.
DaVinci had ook impliciet wel een stevige hint gegeven met zijn woonplaats.
Ah, nou snap ik de hint van DaVinci. :)


uitpak.gif