Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 674 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33884 berichten
renel schreef:
ma 15 jun, 2020 09:59
Kansas staat vol met die silo's. Moeten we 't daar zoeken?
Correct. Plaatje is duidelijk te zien op Streetview.
Ik gok op Larned.
math schreef:
ma 15 jun, 2020 11:59
Ik gok op Larned.
Nee. Die had ik eerst ook maar die was zo met Google Afbeeldingen / Bing te vinden.
OK, Buhler dan.
Dit lijkt er wel op.
math schreef:
ma 15 jun, 2020 12:45
OK, Buhler dan.
Helemaal goed. Links op het Raad Plaatje! is een goede eetgelegenheid, Mustard Seed. Wel met een strikt tijdschema. Ik was er om 09:30 en de pies kon je pas tijdens de lunch bestellen. Had wel een beetje een paarse krokodil gevoel: "Maar hij staat daar".
Om op hetzelfde continent te blijven, waar is dit?

Afbeelding
Dat is inderdaad de beste bron. Toen ik zelf ging zoeken met Streetview kreeg ik de toestand van 2008 te zien. Dan moet je heel wat wegdenken. Mijn bijschrift dat dit gebouw het oude grensstation was, klopt dus niet.
Ik vrees dat ik niet veel plaatjes meer heb die niet ergens in een blog staan.
Die streetview had ik gezien maar vond ik er niet genoeg op lijken, De foto van het (mooie en ook handige) verslag wel. :)
Ik heb nog niet in de Amerika's gefietst dus we verlaten dat continent.
brommer.jpg
renel schreef:
ma 15 jun, 2020 15:17
Beecher Falls.
Op deze site is de foto precies gelijk als de raadselfoto, bijvoorbeeld te zien aan dezelfde fiets daar onder de trap. De "spelregel" is dat raad plaatje-foto's tijdens je eigen fietstocht genomen moeten zijn. Maar een foto uit een website downloaden en dan gebruiken als raadselfoto? Ik vraag me af.... :roll:
renel schreef:
ma 15 jun, 2020 15:34
Die streetview had ik gezien maar vond ik er niet genoeg op lijken, De foto van het (mooie en ook handige) verslag wel. :)
Ik heb nog niet in de Amerika's gefietst dus we verlaten dat continent.brommer.jpg
Ergens in Iran, gezien de portretten van de ayatollah's rechts op het gebouw? Een van de vele Bandar-havenplaatsjes langs de Golf?
Martin E. van Doornik schreef:
ma 15 jun, 2020 15:42
renel schreef:
ma 15 jun, 2020 15:17
Beecher Falls.
Op deze site is de foto precies gelijk als de raadselfoto, bijvoorbeeld te zien aan dezelfde fiets daar onder de trap. De "spelregel" is dat raad plaatje-foto's tijdens je eigen fietstocht genomen moeten zijn. Maar een foto uit een website downloaden en dan gebruiken als raadselfoto? Ik vraag me af.... :roll:
Als math die foto tijdens een fietsreis gemaakt heeft en later op een website zet lijkt me dit geen probleem. Als je de link iets verder bekijkt kun je een lang verslag van math lezen.
Volgens mij zag ik laatst iemand hier een foto van een treinreis gebruiken! :shock:
Even doorzoeken op Ferry iran en dan komt de boot te voorschijn.
Bandarpol port, Iran: https://www.google.com/maps/place/Banda ... 1!1BCgIgAQ
Martin E. van Doornik schreef:
ma 15 jun, 2020 15:44
renel schreef:
ma 15 jun, 2020 15:34
Die streetview had ik gezien maar vond ik er niet genoeg op lijken, De foto van het (mooie en ook handige) verslag wel. :)
Ik heb nog niet in de Amerika's gefietst dus we verlaten dat continent.brommer.jpg
Ergens in Iran, gezien de portretten van de ayatollah's rechts op het gebouw?
Goed gezien.
JanH schreef:
ma 15 jun, 2020 15:50
Even doorzoeken op Ferry iran en dan komt de boot te voorschijn.
Bandarpol port, Iran: https://www.google.com/maps/place/Banda ... 1!1BCgIgAQ
Perfect Jan, beurt naar jou.
renel schreef:
ma 15 jun, 2020 15:49
Martin E. van Doornik schreef:
ma 15 jun, 2020 15:42
renel schreef:
ma 15 jun, 2020 15:17
Beecher Falls.
Op deze site is de foto precies gelijk als de raadselfoto, bijvoorbeeld te zien aan dezelfde fiets daar onder de trap. De "spelregel" is dat raad plaatje-foto's tijdens je eigen fietstocht genomen moeten zijn. Maar een foto uit een website downloaden en dan gebruiken als raadselfoto? Ik vraag me af.... :roll:
Als math die foto tijdens een fietsreis gemaakt heeft en later op een website zet lijkt me dit geen probleem. Als je de link iets verder bekijkt kun je een lang verslag van math lezen.
Volgens mij zag ik laatst iemand hier een foto van een treinreis gebruiken! :shock:
Ik plaats ook wel eens per ongeluk foto's als Raad Plaatje! die ook op mijn website/blog staan :oops:
Dat is niet het downloaden van een foto van een website en die als Raad Plaatje! gebruiken.
Nieuwe opgave (staat niet op streetview).
Knipsel.JPG
Martin E. van Doornik schreef:
ma 15 jun, 2020 15:42
renel schreef:
ma 15 jun, 2020 15:17
Beecher Falls.
Op deze site is de foto precies gelijk als de raadselfoto, bijvoorbeeld te zien aan dezelfde fiets daar onder de trap. De "spelregel" is dat raad plaatje-foto's tijdens je eigen fietstocht genomen moeten zijn. Maar een foto uit een website downloaden en dan gebruiken als raadselfoto? Ik vraag me af.... :roll:
Geen overtreding van deze "spelregel".
renel schreef:
ma 15 jun, 2020 15:49
Als math die foto tijdens een fietsreis gemaakt heeft en later op een website zet lijkt me dit geen probleem. Als je de link iets verder bekijkt kun je een lang verslag van math lezen.
Dan is het bij deze opgelost. :)
JanH schreef:
ma 15 jun, 2020 16:23
Nieuwe opgave (staat niet op streetview).
Knipsel.JPG
Tulpen en klompen doen Nederlands aan. Die mandjes op de fiets zijn erg populair in Duitsland net als een gebrek aan streetview. Is het in Duitsland?