Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 706 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33874 berichten
Streetview kan niet overal zijn, maar Pieterburen is mijn volgende schot voor open doel
En het is ook niet bij Pieterburen.
Aan de Duitse kant van de Dollard? Is de overkant Emden? Die kreek met een onderbroken bruine muur kan ik nergens vinden op satelliet van Harlingen tot Varel (Weser). Ik ken Pieterburen veel te goed voor, daar is geen overkant.
Ik zou ook maar eens gaan kijken in het Zeeuwse deltagebied.
Het eenzame puntje blijkt nu in een duidelijk stukje tekst te zijn veranderd ;-).
Je bent er bijna, Martin. Op de achtergrond zie je inderdaad Emden. Voor de juiste oriëntatie is het handig om te weten dat de foto rond 4 uur in de middag is genomen. Die kreek is wel te vinden, net als de dubbele afrastering waar we onze fietsen omhoog moesten duwen omdat de weg aan de de buitenkant van de dijk opeens met een goed gesloten hek was versperd. Een half uur later bereikten we een uitzichtpunt op de dijk waar we zeehonden konden zien.
Is het deze? Lastig te controleren. Ik dacht ook al direct dat het Emden was, maar de juiste locatie is lastig te vinden. De stand van de zon en de afstand tot het zeehondenkijkpunt lijkt wel te kloppen.

Bijlagen

Zowel Martin als FransD hebben uiteindelijk de juiste plek gevonden. Martin zat al op het goede spoor, maar FransD was na de laatste hint net wat sneller. Dus mag FransD een nieuwe raadfoto plaatsen.
Een haventje op een onverwachte plek. Ik kwam het dit weekend tegen.

Bijlagen

FransD schreef:
di 18 aug, 2020 17:36
Een haventje op een onverwachte plek. Ik kwam het dit weekend tegen.
Iets voor kleine vaartuigjes waarin kinderen kunnen spelevaren?
Martin E. van Doornik schreef:
di 18 aug, 2020 17:57
Iets voor kleine vaartuigjes waarin kinderen kunnen spelevaren?
Dat zou ik niet zeggen. De kinderen mogen hier alleen toekijken.
FransD schreef:
di 18 aug, 2020 19:33
Martin E. van Doornik schreef:
di 18 aug, 2020 17:57
Iets voor kleine vaartuigjes waarin kinderen kunnen spelevaren?
Dat zou ik niet zeggen. De kinderen mogen hier alleen toekijken.
Die „armen" daar achter is toch iets om vaartuigen binnen te varen: zelfs een kajak vind ik nog te groot voor met al die korte kades, vergelijk het formaat met de zitbanken. Of een soort wasbak om je fietsen te wassen? :lol:
FransD schreef:
di 18 aug, 2020 19:33
Martin E. van Doornik schreef:
di 18 aug, 2020 17:57
Iets voor kleine vaartuigjes waarin kinderen kunnen spelevaren?
Dat zou ik niet zeggen. De kinderen mogen hier alleen toekijken.
Een haventje waar modelbouwboten het water in gaan?
DaVinci schreef:
di 18 aug, 2020 20:12
Een haventje waar modelbouwboten het water in gaan?
Dat klopt.
Aan de banken te zien in NL.
DaVinci schreef:
di 18 aug, 2020 21:19
Aan de banken te zien in NL.
Inderdaad in Nederland. De fietstocht vanuit mijn woonplaats Wageningen naar het stadje waar dit haventje ligt was 225 km (enkele reis).
Ik heb diverse modelbouwverenigingen, specifiek voor boten op Google gezocht en naar de bijbehorende foto's gekeken, helaas noppes....
Lijkt erg veel op Vaargroep Ekestein - Appingedam:

https://www.vaargroepekenstein.nl/
JJFietst schreef:
wo 19 aug, 2020 09:38
Lijkt erg veel op Vaargroep Ekestein - Appingedam:

https://www.vaargroepekenstein.nl/
Dat is goed. Jouw beurt voor een nieuwe foto.
Bedankt, de tip van de 225 km vanaf Wageningen en dan binnen NL gaf de goede richting aan. Vervolgens via deze pagina de Groningse verenigingen bekeken.

De volgende:
muur.jpg
JJFietst schreef:
wo 19 aug, 2020 10:21
De volgende:
muur.jpg
Ergens tussen de VS en Mexico? Het wil niet erg vlotten met die muur...

;)

Carl