Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 717 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33902 berichten
Klopt! We hebben het tempo weer te pakken! Beurt naar Wolt.
Waar is de atb route gesloten voor fietsers op deze foto?
20200603_114113 - 5.jpg
Deze ook op de Kampinase heide?
JanH schreef:
wo 23 sep, 2020 15:01
Deze ook op de Kampinase heide?
Dat niet, maar de Kampina is slechts ca. 20 km fietsen.
De Drunense Duinen?
Het is niet de MTB route op de Drunense Duinen.

Foto is gemaakt op een dijkje. Ik zie dat het verkeersbord slechts met moeite zichtbaar is in Google Maps.
Wolt schreef:
wo 23 sep, 2020 13:11
Sydabnk square cow leidde me naar Faaborg, Denemarken.

https://www.google.com/maps/@55.0951574 ... 312!8i6656
Ik had dat plaatje in één seconde herkend, klokketårnet i Fåborg, Danmark. Heb hier zo vaak gefietst, evenals mijn vader in 1958. Maar ik was zo druk bezig met het timmeren van mijn grote schuur dat dit raadsel vanmiddag aan me voorbij ging....
Nieuw ronde, nieuwe kansen, Martin. Ik nam mijn foto op 1,5 km van een standerdmolen, moet dus een makkie zijn... :wink:
Wolt schreef:
wo 23 sep, 2020 23:01
Nieuw ronde, nieuwe kansen, Martin. Ik nam mijn foto op 1,5 km van een standerdmolen, moet dus een makkie zijn... :wink:
Standerdmolen in Moergestel?
JanH schreef:
do 24 sep, 2020 12:34
Wolt schreef:
wo 23 sep, 2020 23:01
Nieuw ronde, nieuwe kansen, Martin. Ik nam mijn foto op 1,5 km van een standerdmolen, moet dus een makkie zijn... :wink:
Standerdmolen in Moergestel?
Nee, die in Rosmalen.
De Wamberg/Grote Wetering?
Flix schreef:
do 24 sep, 2020 15:55
De Wamberg/Grote Wetering?
Je bent warm Flix, maar de foto is niet genomen op de dijk van de Grote Wetering.

Wolt
Oirschotse heide?
lindas schreef:
do 24 sep, 2020 16:48
Oirschotse heide?
Nope, het is een dijkje in de buurt van Rosmalen.
Langs de Grote Wielenplas?
DaVinci schreef:
do 24 sep, 2020 21:42
Langs de Grote Wielenplas?
Ook niet ver weg, maar de Wamberg is dichter bij de fotolocatie.
Moeilijk hoor. Oude Bossche Baan dan?
Flix schreef:
do 24 sep, 2020 22:25
Moeilijk hoor. Oude Bossche Baan dan?
Ik keur hem goed. De volgende is voor jou.
Ik had verwacht dat ie sneller zou worden geraden nadat iedereen een hele zomer door NL heeft moeten fietsen... Foto is eigenlijk gemaakt langs het Maxima kanaal ter hoogte van sluis Hintham, dicht bij de Wamberg en de Oude Bosche Baan, bijna boven de Grote Wetering.

https://www.google.com/maps/@51.6992936 ... 312!8i6656
Ik was idd het Maximakanaal ook langs aan het gaan, maar het zandpad uit jouw plaatje kon ik niet vinden -en herkende ik ook niet uit real life. Toch mooi dat ik dan toch tot winnaar ben uitgeroepen. 😁
Oké, mijn beurt.

Het onderwerp van dit grappige landelijke stilleven staat niet op Google Street View, maar als je denkt te weten waar het is, kun je wel bevestiging vinden in SV aan de gebouwen bij de boerderij.
Veel plezier.
Tractor.jpeg