Additionally, paste this code immediately after the opening tag: aftellen - Forum Wereldfietser

aftellen

Met dit weer ga je niet voor je lol fietsen (hum, nouja, met een goed regenpak, na een dag geworstel op kantoor...:wink:). Het wordt aftellen tot het weer beter wordt. Dus ook op het forum! We gaan gewoon aftellen. Laat ik bescheiden starten: vanaf 100. Wie de 0 heeft, mag gaan fietsen in de zon.

De volgende die reageert, hoeft alleen maar '99' in te typen. Enzovoorts.

Andere reacties worden uiteraard niet op prijs gesteld.

99

98

0

Mag ik nu gaan fietsen in de zon?
Ligandi schreef:de volgende .....99 in te typen.....andere reacties worden uiteraard niet op prijs gesteld.
Sorry :99
Ik stoor me eraan als anderen voor mij bepalen of het wel of geen lekker weer is. Op televisie hoor je Helga van Leur, Erwin Kroll, Marjon en al die andere weermannen en -vrouwen zeggen dat het morgen mooi of slecht weer wordt. Laat me dat a.u.b. zelf bepalen!

Ik vind het in ieder geval soms lekker om te lopen of te fietsen in de regen, wind of sneeuw.

Dus ik hoef (gelukkig) niet af te tellen tot 0 om pas dan weeer lekker en voor mijn lol te kunnen fietsen. Wat mij betreft kan dat altijd, 4 seizoenen lang, regenpak of niet.
hier moest ie natuurlijk staan :oops:

97...
maar het maakt me niet uit.
want ik fiets lekker in de zon
groet uit Maleisie.....

Zesennegentig; en ik vind het niet erg om even te wachten.

95

Geen mooi weer? Welles!

Ik heb net vier fantastische fietsdagen achter de rug met vijf andere leuke mensen. Prachtige herfstbossen, regelmatig zon en lekker eten!

Hartstikke lekker eten, vooral Dalton's kan ik van harte aanbevelen.
:lol:
Het weer was prima, alleen waren de hellingen steiler en langer dan ik gehoopt had. Maar ach ik heb ze allemaal bedwongen. Samen met 5 andere leuke WF-ers :D

Groet

Jans

o ja, 94, maar ik kan er helaas dit weekend niet bij zijn. :(

93

En ik fiets al in de zon!! Al maanden! Probeer me daar maar eens vanaf te houden.

Groet uit Lahore, Pakistan 8)

Nittiotvå (Zweeds voor tweeennegentig)

Jans Kinds schreef:Hartstikke lekker eten, vooral Dalton's kan ik van harte aanbevelen. :lol: Groet
Jans :(
Stil nu Jans!
Dadelijk is er in België een run op de Daltons en blijft er voor mij niets meer over :lol:

Afbeelding 8)

90

Waarom nemen de mensen het weer niet gewoon als gegeven?

Het regent, of de zon schijnt. Als je er geen emotie aan toevoegt in de zin van goed of slecht weer, oordeel je niet, en loop je ook niet de kans dat je je eigen humeur loopt te verpesten.... :D

89

Goh, wat mis ik dat zeg! Die heerlijke herfst in Nederland. Op de fiets over de dijk met wind van pakweg 88 kilometer per uur tegen zodat de vlokken koeienstront je om je oren vliegen. Geweldig! Helemaal je van het is het als het regent! Of sneeuw! Of ijzel! Hagel! Een beetje vorst erbij zodat je ook nog de kans hebt om van het taluut te glijden.

Wat mis ik dat toch allemaal. Bij mij is het behelpen. Lente is het hier geworden met alle ellende vandien:

Afbeelding
Ien baalt op Philip island, Zuid Australie (100 km onder Melbourne), woensdag 29 oktober 2008 bij 24 graden.

Fien schreef:Ien baalt op Philip island, Zuid Australie (100 km onder Melbourne), woensdag 29 oktober 2008 bij 24 graden.
Hoe is het met de penguins? De plusche variant staat hier naast mijn comp.

Fien schreef:Ien baalt op Philip island, Zuid Australie (100 km onder Melbourne), woensdag 29 oktober 2008 bij 24 graden.
Eigen schuld dikke bult! :wink:

Blanche, ben je al beter voor de huttentrektocht? Oops verkeerde forum.

Ik ga gewoon fietsen in de zon en tel niet af. ik ben nu uitgeteld, want heb een zware verkoudheid. Wat zon zou me goed doen.

Rutger