Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsvervoer ryanair vanuit Boedapest - Forum Wereldfietser

Fietsvervoer ryanair vanuit Boedapest

Eind van de zomer gaan we met de fiets naar Boedapest. We keren terug met Ryanair. Heeft iemand ervaring met fietstransport voor deze maatschappij vanuit Boedapest. Ik zou n.l. niet weten hoe ik daar aan een doos moet geraken.
Ikzelf heb al ervaring vanuit Santiago en Rome, telkens met Ryanair. Wij hebben in geen enkel geval de fiets ingepakt , zelfs het stuur niet scheef en pedalen niet eraf. Na wat getwijfel moesten we telkens een papier ondertekenen dat het op eigen risico was. Zo simpel was dat. De fietsen zijn beide keren in goede gezondheid in Eindhoven aangekomen.
Ik weet niet of je al geboekt hebt, maar Wizz Air is ook een aanrader. Tere delen van je fiets altijd inpakken, schuimrubber oid. Pedalen eraf, stuur dwars, hoes (Kruidvat fietshoezen van Leontine!!! in liefelijk rose voor € 5.--,) erover, klaar. Prima afhandeling. Maar als je al met Ryan Air zulke goede ervaringen hebt zou ik me nergens druk over maken, tja, dat stukkie fietsen van de stad naar het vliegveld, vooral dat laaste stuk.. dat is lastig!
Succes en fijne tocht.
senior schreef:tja, dat stukkie fietsen van de stad naar het vliegveld, vooral dat laaste stuk.. dat is lastig!
http://www.airbnb.com/rooms/35704 Hier zou je kunnen overnachten, is dichtbij het vliegveld in ieder geval van Wizz air, Ryanair ook zo te zien.
Boedapest Ferihegy Airport.
Ik gebruik het onderzeil van de tent wel eens, en los karton voor de kwetsbare delen alles met ducktape vastzetten.
OK, dat van Leontien zal ik misschien toch maar doen. Ik heb dan wel goede ervaringen maar eveneens altijd het gevoel gehad dat je afhankelijk bent van het personeel ter plaatse. Tenslotte staat er in de algemene voorwaarden dat fietsen MOETEN ingepakt worden. Bedankt voor de reacties.