Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Adres voor fietsdoos in Lissabon - Forum Wereldfietser

Adres voor fietsdoos in Lissabon

In de afgelopen weken ben ik per fiets en trein naar Lissabon gereisd. Omdat ik alleen een terugvlucht had moest ik in Lissabon een fietsdoos zien te regelen. Op het vliegveld bleek inderdaad dat daar, zoals Transavia al telefonisch had gegeven, geen fietsdozen verkrijgbaar waren. Via de Tourist info kwam ik terecht bij Action Bikes aan de Av. de Berlim 35C (dit is de brede straat van station Oriente naar het vliegveld). De dozen die zij hadden waren veel kleiner dan de Schiphol-dozen, dus de wielen moesten eruit en stuur, zadel en pedalen eraf. Zij hebben de fiets keurig en without charge ingepakt, ik kan dit adres dan ook zonder meer aanbevelen. Het is voor hen natuurlijk prettig als de de fiets één of twee dagen van te voren wordt afgeleverd. Zij zullen een volgende keer ws hier wel iets voor vragen, het beste is ms iets te kopen in de winkel. Bagagedrager, zadel enz zaten in een tweede, kleinere doos, dit gaf bij de Transaviabalie geen problemen.
Kees123 schreef:In de afgelopen weken ben ik per fiets en trein naar Lissabon gereisd. Omdat ik alleen een terugvlucht had moest ik in Lissabon een fietsdoos zien te regelen. Op het vliegveld bleek inderdaad dat daar, zoals Transavia al telefonisch had gegeven, geen fietsdozen verkrijgbaar waren. Via de Tourist info kwam ik terecht bij Action Bikes aan de Av. de Berlim 35C (dit is de brede straat van station Oriente naar het vliegveld). De dozen die zij hadden waren veel kleiner dan de Schiphol-dozen, dus de wielen moesten eruit en stuur, zadel en pedalen eraf. Zij hebben de fiets keurig en without charge ingepakt, ik kan dit adres dan ook zonder meer aanbevelen. Het is voor hen natuurlijk prettig als de de fiets één of twee dagen van te voren wordt afgeleverd. Zij zullen een volgende keer ws hier wel iets voor vragen, het beste is ms iets te kopen in de winkel. Bagagedrager, zadel enz zaten in een tweede, kleinere doos, dit gaf bij de Transaviabalie geen problemen.

De fiets hoeft bij Transavia niet in een doos!
Fiets lekker in de doorzichtige fiets'hoes' van de fietsvakantiewinkel! (sorry voor de sluikreclame - hij is vast elders ook te krijgen)