Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Veilig (of niet?) met de fiets van en naar een luchthaven - Forum Wereldfietser

Veilig (of niet?) met de fiets van en naar een luchthaven

Eerder was er ons dossier 'Met de fiets op het vliegtuig'. Speciaal voor reizende fietsliefhebbers wil Wegwijzer hierop voortbouwen. Stel, je gaat op fietsreis en je hebt je fiets meegenomen op het vliegtuig. So far so good.

Maar...hoe gaat het verder vanuit de luchthaven? Kun je de luchthaven enkel via de (voor fietsers onveilige) autosnelweg verlaten, zijn er kleine grindwegen die wel veilig zijn, is er een trein- of busverbinding waarmee je de luchthaven makkelijk kunt verlaten,...?

Maak ons blij: deel je ervaring op een specifieke luchthaven met ons, draag bij aan het nieuwe dossier en help anderen op weg!

Hier posten en/of mailen naar thomas[at]wegwijzer.be

Alvast bedankt!
Ik denk dat dit soort tips beter passen in de Wiki - Landeninformatie. Dan kan men alle specifieke fietsinformatie voor een land op 1 webpagina zien. De overheid geeft ook tips per land (over de veiligheid en de visuminfo), dus gecombineerd heb je dan maar 2 bronnen nodig i.p.v. heel het internet af te moeten struinen om overal weer andere info vandaan te halen. :wink:
Hallo RJ en Thomas.
Dis is kennelijk een oproep om informatiebijdragen. Dat hoort hier, toch?
Jammer is dat de link waar het over gaat niet in het bericht staat. De site wegwijzer.be is een homepage met nogal veel links waar ik niet zo gemakkelijk de luchthave-ontsnap-informatie vindt. Een rechtstreekse link is zeker gewild op de pagina http://wiki.vakantiefietser.be/index.ph ... stransport
Leon
Heel goed idee! - maar dan wel in het WF forum of Wiki.
Ik startte ik in 2007 al deze link op Hoe Kom ik Snel Weg vanaf Vliegveld X?