Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kosten fiets Turkish Airlines - Forum Wereldfietser

Kosten fiets Turkish Airlines

Op de site van Turkish Airlines kom ik er niet uit. Wie heeft onlangs met deze maatschappij gevlogen en wat betaalde je voor het meenemen van de fiets?

grtz, Gerben
gewoon ff zoeken staat netjes op hun site.

http://www.turkishairlines.com/en-nl/tr ... conditions

Blanche en Douwe
Haha, bedankt. Ik hoor wel eens vaker dat mannen niet kunnen zoeken 8)

grtz, Gerben
Gerben Mensink schreef:Haha, bedankt. Ik hoor wel eens vaker dat mannen niet kunnen zoeken 8)

grtz, Gerben
Haha! Lach nog harder Gerben want Douwe heeft dit berichtje onder mijn account naam geplaatst - zelf gevonden en zelf geplaatst! Enne hij is toch echt een man - de mijne! :wink:

Blanche
Blanche schreef:
Gerben Mensink schreef:Haha, bedankt. Ik hoor wel eens vaker dat mannen niet kunnen zoeken 8)

grtz, Gerben
Haha! Lach nog harder Gerben want Douwe heeft dit berichtje onder mijn account naam geplaatst - zelf gevonden en zelf geplaatst! Enne hij is toch echt een man - de mijne! :wink:

Blanche
maar... ? Douwe is....Douwe!
Gebeld met Turksh airlines om onze fiets aan te melden en krijg te horen dat ie maar maximaal 20 kilo mag zijn. Dat staat niet op hun site! Soms zit hij er in een doos net boven. Spelen met de 30 kilo bagage die we never nooit niet gebruiken was geen optie.

Wie heeft er ervaringen met Turkish airlines, fiets in doos?
Blanche schreef:Gebeld met Turksh airlines om onze fiets aan te melden en krijg te horen dat ie maar maximaal 20 kilo mag zijn. Dat staat niet op hun site! Soms zit hij er in een doos net boven. Spelen met de 30 kilo bagage die we never nooit niet gebruiken was geen optie.

Wie heeft er ervaringen met Turkish airlines, fiets in doos?
Mag de fiets bij Turkish ook zonder doos? dan blijf je onder de 20 kilo.
Eenmaal van Bangkok naar Oslo gevlogen met Turkish (omdat ik na Thailand wel eens in Ijsland, via Noorwegen en ..... wilde fietsen :) ).
Fiets geen probleem en niet moeten bijbetalen.

Ook eenmaal (Brussel of Amsterdan - vergeten) retour Bangkok via Istanbul met hen.
Opnieuw geen problemen en niet hoeven bijbetalen.

Fiets telkens in een doos vervoerd.