Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kosten fietsvervoer Georgian Airways? - Forum Wereldfietser

Kosten fietsvervoer Georgian Airways?

Dag,

wij willen dit jaar in Georgië gaan fietsen.

Op zoek naar een vliegticket kwamen we ook (via KLM) Georgian Airways tegen.
Ik kom er alleen nog niet helemaal uit wat het meenemen van een fiets nu kost.

De website van Georgian Airways is nogal summier en bij KLM kwamen ze (via Google) niet verder dan € 10 per kilo overgewicht.

Bij Georgian reageren ze nog even niet zinnig op mijn vraag, dus vandaar dat ik 'm ook even hier post: wie weet wat het kost om je fiets mee te nemen van AMS naar Tbilisi met Georgian Airways?

Kosten van andere maatschappijen kan ik wel vinden, maar Georgian vliegt als enige rechtstreeks.

Groeten,
Gudrun
Vliegen met Georgian Airways? Niet doen je betaalt een dure kilo prijs bij ze en ze zijn zeer slecht/traag in de communicatie en vliegen bovendien zeer summier op Tbilisi.
Mocht het met Tblisi niet goed lukken, dan kun je overwegen van en/of naar Jerevan te vliegen. Een visum tussen Georgië en Armenië kun je aan de grens kopen voor een bescheiden bedrag. Armenië is zeker ook interessant om door te fietsen en Jerevan is leuke stad.
liz schreef:Een visum tussen Georgië en Armenië kun je aan de grens kopen voor een bescheiden bedrag.
Nederlanders hebben geen visum nodig voor Georgië en sinds kort ook niet voor voor Armenië. Zat andere maatschappijen die naar Tbilisi vliegen.
Dames, dank voor jullie reacties!

Ik heb inderdaad gezien dat er zat andere maatschappijen op Tbilisi vliegen, maar de vlucht van Georgian/KLM is de enige rechtstreekse en dat leek ons wel relaxed... :)

Hoe dan ook, 't wordt toch een andere maatschappij. Ze reageren inderdaad erg traag en het enige dat ik het kunnen achterhalen is dat ze 10 EUR per kilo overbagage rekenen.
Wij vliegen met Pegasus via Istanbul. Fiets kost dan 30 Euro per enkele reis. Alleen de aankomsttijd in Tbilisi en de vertrektijd uit Tbilisi is niet zo geweldig (of je moet een nachtmens zijn).
@Dennis&Marijcke: dat zijn wij nu denk ik ook van plan. Lijkt de voordeligste manier te zijn. Wel jammer van die aankomst- en vertrektijden inderdaad.

Wanneer gaan jullie?
Eind september vliegen we naar Tbilisi. Ik denk dat we vanwege de temperatuur eerst naar het NW fietsen en dan naar het zuiden (Armenië).
Dennis & Marijcke schreef:Eind september vliegen we naar Tbilisi. Ik denk dat we vanwege de temperatuur eerst naar het NW fietsen en dan naar het zuiden (Armenië).
Mooi avontuur!
Goede rit gewenst :)