Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Correcte afhandeling ernstige fietschade door Transavia - Forum Wereldfietser

Correcte afhandeling ernstige fietschade door Transavia

Twee weken geleden berichtte ik op dit forum over de zware schade aan mijn fiets bij terugkomst op Schiphol vanuit Gerona met Transavia. Inmiddels heb ik van Transavia een reactie ontvangen op mijn scherpe, maar correcte brief. Na taxatie door mijn locale rijwielhandelaar werd de schade geschat op zo'n E.1150,- (o.a.nieuw frame) Dit taxatierapport heb ik samen met de foto's (die ik eerder hier op het forum heb geplaatst) en voornoemde brief naar Transavia aangetekend verstuurd. Binnen een week een antwoord via de e-mail waarin ik werd verzocht nog een specificatie van de taxatie op te sturen. Binnen een half uur na verzendinging van het gevraagde had ik het antwoord. Transavia vergoed de reparatie volledig plus de gemaakte kosten voor de taxatie.
Ik ben heel blij met deze zeer correcte afhandeling door Transavia.
Iedereen bedankt voor alle adviezen en zoals jullie kunnen zien; berusten was dus niet nodig!!

Ronald Nihot
ineke valster schreef:Twee weken geleden berichtte ik op dit forum over de zware schade aan mijn fiets bij terugkomst op Schiphol vanuit Gerona met Transavia. Inmiddels heb ik van Transavia een reactie ontvangen op mijn scherpe, maar correcte brief. Na taxatie door mijn locale rijwielhandelaar werd de schade geschat op zo'n E.1150,- (o.a.nieuw frame) Dit taxatierapport heb ik samen met de foto's (die ik eerder hier op het forum heb geplaatst) en voornoemde brief naar Transavia aangetekend verstuurd. Binnen een week een antwoord via de e-mail waarin ik werd verzocht nog een specificatie van de taxatie op te sturen. Binnen een half uur na verzendinging van het gevraagde had ik het antwoord. Transavia vergoed de reparatie volledig plus de gemaakte kosten voor de taxatie.
Ik ben heel blij met deze zeer correcte afhandeling door Transavia.
Iedereen bedankt voor alle adviezen en zoals jullie kunnen zien; berusten was dus niet nodig!!

Ronald Nihot
!Viva Transavia! :lol:
Goed om te horen, Ik heb een paar jaar geleden ook een goede afhandeling gehad van KLM na schade/vertraging.
Gefeliciteerd Ronald, zo zie je maar, iedere mening op het forum is een mening! Iedere situatie is weer anders. Viva Transavia :lol:
Dat is heel erg netjes! Dat is een hele mooie uitkomst. Hebben ze nog een oorzaak van de schade gegeven?
Gelukkig maar!
Netjes!
Ben wel benieuwd hoe het met vervolgschade zou zijn gegaan, denk aan deze schade op de heenweg van een reis...
Mooi zo !

Ook onze schade een jaar geleden op het vliegveld van Marakech werd netjes binnen 2 weken betaald door transavia betaald. Alleen maar het standaard schade formulier van Transavia in te hoeven vullen met een foto er bij.
Ging maar om een gering bedrag van 40 euro, maar toch...

Ben & Ingrid