Additionally, paste this code immediately after the opening tag: tix.nl versus fietswinkel.nl.........vreemd - Forum Wereldfietser

tix.nl versus fietswinkel.nl.........vreemd

Wilde vliegticket (met fiets) boeken naar Zuid-Amerika. Procedure bij zowel Tix als Vliegwinkel: je boekt en geeft vervolgens telefonisch of per mail je fiets door. Eerst geprobeerd bij Tix. Nog dezelfde dag van de boeking kreeg ik een berichtje dat mijn geld teruggestort werd omdat ze voor een deel van de reis mijn fiets niet aangemeld kregen.

Drie dagen later exact dezelfde vlucht(en) via Vliegwinkel geboekt. Nog dezelfde dag een berichtje dat fietsen aangemeld waren (en dat voor het gedeelte waar Tix geen bevestiging voor kon krijgen) fietsen standaard mee konden.

Vreemd toch.........en op een of andere manier heb ik toch nooit het gevoel helemaal zeker te zijn dat het 100% goed zit
Theo B schreef:Wilde vliegticket (met fiets) boeken naar Zuid-Amerika. Procedure bij zowel Tix als Vliegwinkel: je boekt en geeft vervolgens telefonisch of per mail je fiets door. Eerst geprobeerd bij Tix. Nog dezelfde dag van de boeking kreeg ik een berichtje dat mijn geld teruggestort werd omdat ze voor een deel van de reis mijn fiets niet aangemeld kregen.

Drie dagen later exact dezelfde vlucht(en) via Vliegwinkel geboekt. Nog dezelfde dag een berichtje dat fietsen aangemeld waren (en dat voor het gedeelte waar Tix geen bevestiging voor kon krijgen) fietsen standaard mee konden.

Vreemd toch.........en op een of andere manier heb ik toch nooit het gevoel helemaal zeker te zijn dat het 100% goed zit

Ach, de ene ticketboer is de andere niet.