Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Scanner Marco Polo Airport Venetie - Forum Wereldfietser

Scanner Marco Polo Airport Venetie

Wie is onlangs met de fiets mee met een vlucht vertrokken vanaf Marco Polo Airport Venetie?
Is de scanner van voldoende omvang voor afwijkende bagage: 110 cm, of moet ik mijn fiets gedeeltelijk demonteren?
Nu word ik toch wel nieuwsgierig waarom je niet met de trein gaat, Bert. Eerder vandaag wees je als treinliefhebber nog op de goede treinverbinding Venetië-München-Amsterdam.
peter de rijk schreef:Nu word ik toch wel nieuwsgierig waarom je niet met de trein gaat, Bert. Eerder vandaag wees je als treinliefhebber nog op de goede treinverbinding Venetië-München-Amsterdam.
Als ik zelf de keuze zou hebben, zou ik kiezen voor de trein. Zoals je wellicht weet, ben ik echter vaak beroepsmatig op pad.
Maar weet jij wat over die scanner op Marco Polo? Dat was mijn vraag.
De scanner op Marco Polo Airport van Venetie is inderdaad aan de krappe kant.
Is toch wel een luchthaven van redelijke omvang, maar een scanner op maat voor afwijkende bagage kon er niet vanaf.
Ik heb een kleine maat fiets, maar hij paste niet liggend op de band door het apparaat. Gelukkig had de medewerker een creatieve oplossing. Hij plaatste een stapel omgekeerde mandjes op de band en zette mijn fiets daar schuin tegenaan. Zo ging het wel. Blijkbaar had de man dit vaker gedaan.
Zie voor scanners op andere luchthavens: https://ethercalc.org/oqn1drdrta
Wij vlogen 7 augustus 2014 vanaf Marco Polo. De douane heeft een handapparaat waarmee je fiets wordt gescand. Geen getob dus met de vaste scanner, die inderdaad te klein is.