Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Met Jet Airways naar Leh, Noord-India - Forum Wereldfietser

Met Jet Airways naar Leh, Noord-India

Hoi,

Over een half jaar willen we fietsen in Ladakh, Noord-India.

Ik heb flink zitten googelen, maar het lijkt erop dat vliegen met Jet Airways vanaf Brussel (1 overstap) het fijnst is. Vliegen via Amsterdam of Dusseldorf is duurder en 2x overstap.

Ik verbaas me over de lage prijs: 650 euro retour voor zo'n afstand. En als ik de website goed begrijp mag je tot 30 kg bagage meenemen, en maakt het niet uit als je fiets daar onderdeel van is.

Heeft iemand ervaring met Jet Airways?
is er nog iets waar ik op moet letten?
Zie ik iets over het hoofd?

Ik zag ook het bericht van peter:
http://www.wereldfietser.nl/phpBB/viewt ... 26&t=23954
Een retourtje Mumbai met Jet Airways was de afgelopen maanden circa 500 tot 550 euro als je een week of zes tevoren boekte, dat tarief klopt dus wel. Het enige addertje onder het gras zou kunnen zijn dat Jet Airways al een tijdlang twijfelt of Brussel wel een Europese hub moet blijven.Jet Airways is een van de betere Indiase maatschappijen, dus mocht er iets in de vluchtuitvoering veranderen, dan krijg je vast een redelijk alternatief aangeboden.
Ik heb het Jet Airways-ticket naar Mumbai/Goa geboekt via expedia, daar kwamen in sommige gevallen nog goedkopere vluchten uit dan op de website van Jet Airways zelf, waar je geen tickets vanuit Amsterdam kunt boeken. Bij expedia kon dat wel; Jet Airways heeft een alliantie met Etihad en dan vlieg je vanuit Amsterdam met Etihad naar Abu Dhabi. Maar dan moet je in Mumbai of Delhi dus nog eens overstappen.