Additionally, paste this code immediately after the opening tag: EasyJet Lausanne-Schiphol - Forum Wereldfietser

EasyJet Lausanne-Schiphol

Zaterdag 30 mei van Lausanne naar Schiphol gevlogen voor 60 euro en 20 euro voor de fiets die ik als een gewoon bagagestuk verpakt had. Van de fiets, het stuur en trappers eraf gehaald plus voorwiel eruit en met wat licht spul en lege plastic flessen en enkele verhuisdozen die ik getaped had tot een pakket gemaakt van totaal 275 cm in hxbxd. Precies onder de 20 kilo gebleven en ook een cabine bagagestuk gemaakt van mijn 2 fietstassen met tentje van alweer enkele stukken karton van verhuisdozen en veel tape. Geen enkel probleem op het vliegveld en geen beschadigingen. Ik moest het pakket afgeven bij de balie van bijzondere bagage en op schiphol daar ook weer ophalen. Het was aldaar het eerste pakket wat van de rolband kwam.

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
En waar heb jij al dat materiaal vandaan gehaald, in Lausanne?
ik ben een bouwmarktje ingestapt en heb wat dozen gekocht en een rol tape. En klaar was ik :) Je kunt bij een willekeurige winkel ook wat verpakkingskarton vragen natuurlijk.