Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Doorzichtige fietshoes kopen - Forum Wereldfietser

Doorzichtige fietshoes kopen

Waar kun je nog een doorzichtige fietshoes kopen?

De fietsvakantiewinkel verkoopt ze niet meer.
De groene fietspyjama vind ik niet zo handig.

Bernadette
Is dit wat?
CTC plastic fietszeil, te koop bij Wiggle.
cyclingreddevil schreef:Waar kun je nog een doorzichtige fietshoes kopen?

De fietsvakantiewinkel verkoopt ze niet meer.
De groene fietspyjama vind ik niet zo handig.

Bernadette
Juist die groene fietspyama kopen. Op maat bijknippen tot halverwege de wielen.
Ziet er voor de geüniformeerden op luchthavens wat degelijker uit dan die niet meer te koop zijnde doorzichtige van de fietsvakantiewinkel. Klein pakketje maken, tie-rip er om en bv ergens aan je frame weer met tie-rip vastmaken. Vanuit steeds meer luchthavens moet je je voorwiel apart door de poortjes doen, tenzijn de fiets circa max 80-90 cm hoog is. Is dus makkelijker, vind ik.
Robw
Ik heb even in de kast gezocht, zie pb...
De groene hoes op maat maken: prima. Maar niet halverwege de wielen. Op diverse luchthavens wordt je fiets geweigerd als hij niet helemaal is ingepakt. Dus op maat maken, zeilogen in de randen en een touw erdoor. Ik doe de dichte kant van de hoes onder, het touw boven, en laat een stukje framebuis vrij. Daar kan dan het label omheen. (mijn eerste hoes kwam nooit meer terug, de fiets wel). Met deze op maat gemaakte hoes was ik al in Kyrgizstan, Ijsland, India, Italië en Turkije.
Kan er iemand mij hiermee helpen, met zo een ctc hoes? Ik wil er de nieuwprijs voor betalen, ik kan het niet meer bestellen want ik vertrek op 04/12 op reis en de leveringsduur is 6 dagen... Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen. Of een andere plaats dan wiggle waar ik deze kan kopen? Dank u.