Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Met fiets, fietskar, fietsstoel, bagage en peuter vliegen?? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Met fiets, fietskar, fietsstoel, bagage en peuter vliegen??

Bedankt voor de vele reacties! Inmiddels weer een paar dagen verder.

We hebben het heldere idee gekregen dat we thuis uiteraard alles zorgvuldig kunnen inpakken :D Dat we hier niet eerder aangedacht hebben zeg. Ik las deze tip ook in de reacties. Wellicht omdat een eerste reis met z'n tweetjes was en we toen naar het vliegveld moesten fietsen dat het ons is ontschoten.

De kosten en mogelijkheden om met een auto gebracht te worden naar Girona lijken voor onstoch wat lastiger te liggen dan ik eerst vermoede.

De gedachte om alles goed geprepareerd naar het vliegveld te rijden en daar over te pakken op een karretje om in te checken geeft ons al veel meer vertrouwen. En inderdaad, bezorgt blijven over of dit allemaal goed gaat neemt wel wat pret weg en veranderd niets. Zeker niet nu het toch wel waarschijnlijk lijk dat we met het vliegtuig moeten.

Zo goed mogelijk voorbereiden en hopen op het beste!!

nogmaals bedankt voor de tips, ik zal ook de linkjes nog even gaan bekijken. Wel bijzonder dat op forums blijkt dat er best veel mensen ver weg gaan en ook met kinderen. erg leuk!
Mocht je facebook hebben, kun je je voor andere tips en tricks ook aanmelden bij "Fietsvakantie met kinderen".

Veel plezier met de voorbereidingen!