Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zelfs een fietsdoos..... - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Zelfs een fietsdoos.....

Carl schreef:Ik vind het verbijsterend dat schade aan eigendommen van klanten vaak zo schouderophalend geaccepteerd wordt (door personeel en soms ook door de klant). Ik heb zo'n vijftien jaar in de zorg gewerkt maar niemand doet er luchtig over als ik mijn cliënt met een paar blauwe plekken en een schrammetje hier en daar achterlaat. Dan kom je er niet mee weg om te zeggen "Ja, zo gaat het er nu eenmaal aan toe". :wink:
Afgaande op het enorme aantal berichten op dit forum over materiaal zou je bijna gaan denken dat vrij veel mensen op dit forum erg gehecht zijn aan hun fiets. Ik zie het als een gebruiksvoorwerp. Vergelijken met een mens vind ik grappig maar niet echt van toepassing.
Marco Meijerink schreef:Trappers aan de binnenkant monteren doe ik nooit. Even een draai aan je wil en je trappers veroorzaken een deuk/kras in je frame.
+1 Ik doe ze in de ruimbagage, als ik daarmee niet in de knoei kom met het gewicht.
Als ik de foto zo zie dan is de doos niet heel degelijk dichtgeplakt. Het beste is om de tape om de hele doos te doen, dan kan hij nooit loslaten. Minstens 2 keer horizontaal en 3 keer verticaal.
Een te grote doos is ook vragen om moeilijkheden.