Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Sealingservice Eindhoven Airport - Forum Wereldfietser

Sealingservice Eindhoven Airport

Heeft iemand ervaring met de sealingservice op Eindhoven Airport. Ik heb al meerdere vluchten met mijn fiets gemaakt en laat meestal voor de terugreis mijn fiets sealen ipv een een doos. Nu heb ik vernomen dat er pas een sealingservice op Eindhoven Airport is, maar volgens de informatiebalie kunnen die alleen koffers sealen. A.s. maandag ga ik vanaf Eindhoven naar Praag, maar is lastig om met doos en al in Eindhoven te komen. Iemand die iets weet toevallig?
Je hoeft niet met doos en al naar Eindhoven te komen, want je kunt op Eindhoven airport ook een fietsdoos kopen; ik meen bij de Aviflora shop. Je doet er wel verstandig aan om vooraf te informeren naar hun voorraad, want ze zeiden mij dat ze ook wel eens even uitverkocht zijn als er een grote fietsgroep langs is geweest.
Met welke maatschappij vlieg Je? Wat zijn hun voorwaarden voor het meenemen van een fiets?
Hoezo is een doos meenemen niet mogelijk? - Kwestie van de doos op de juiste manier opvouwen en vastbinden bovenop je fietstassen! :wink: Treinen en fietsen van- en naar het vliegveld zijn zo absoluut geen probleem.