Additionally, paste this code immediately after the opening tag: LAN - Forum Wereldfietser

LAN

LAN

Gevlogen traject: Buenos Aires – San Carlos de Bariloche (lokale vlucht binnen Argentinie)
Datum: 27 feb 2008
Vervoerstarief fiets: zoals vermeld op LAN website moest voor fiets een tarief van 7kg overgewicht betaald worden, 10 ARS per kg is 70 ARS. Heb betaald in US dollars: $23
Vereiste/ toegepaste verpakkingswijze fiets: kartonnen doos, maar misschien wordt hoes ook toegestaan, LAN website niet duidelijk
Fiets tevoren aangemeld?: nee
Ervaringen: Moest eerst nog van BA internationale vliegveld naar domestic vliegveld met bus van Manuel Tienda Leon. Zie landeninfo Argentine. Basistarief 38 AR$, fiets is “exceso de equipaje” en kost 11 AR$. Heb betaald in US dollars: $18 (als ik het me goed herinner). Op Bariloche vliegveld kwam fietsdoos gewoon van bagageband afrollen (doos was 85 cm breed, 145 lang).
Gevlogen traject: Ushuaia - Buenos Aires
Datum: 3 maart 2014
Vervoerstarief fiets: zoals vermeld op LAN website moest voor fiets/bagage (wordt geen onderscheid gemaakt) een tarief van 10 ARS per kg overgewicht betaald worden, was in mijn geval 160 pesos (zo'n 10 - 20 euro huidig prijspeil). Voor vlucht 240 euro betaald.
Vereiste/ toegepaste verpakkingswijze fiets: kartonnen doos, maar misschien wordt hoes ook toegestaan, LAN website niet duidelijk
Fiets tevoren aangemeld?: nee
Ervaringen: geen klachten, ik heb niet gezien hoe de fiets behandeld is. Fiets hoefde niet door een scanner (iig. niet in mijn bijzijn). Fiets kwam van de gewone bagageband afrollen zonder problemen.