Additionally, paste this code immediately after the opening tag: leuven -krimml (oostenrijk - Forum Wereldfietser

leuven -krimml (oostenrijk

Weet iemand of dit met de trein goed doenbaar is , ben aan het twijfelen of ik met auto naar daar rijd of met trein.
Ik zou op vrijdag 20 mei vertrekken en op zaterdag 4 of zondag 5 juni terug komen.
Heeft er iemand info over deze verbindingen , want ik geraak er moeilijk aan uit .

mvg

rafael
Rafael, als je er op http://www.bahn.de niet uitkomt wat ik me kan voorstellen, ik zie een boel mogelijkheden met veel overstappen en een reistijd van tussen de 16 en 18 uur zou je bij http://www.treinreiswinkel.nl een offerteaanvraag in kunnen dienen, zij doen dit voor hun brood en kennen de mogelijkheden. Wat een andere mogelijkheid is is zorgen dat je in Keulen gebracht wordt en van daar de nachttrein richting Munchen neemt. Houdt er ook rekening mee dat de door jou gewenste trein nu al vol kan zitten met fietsen, zeker omdat je er pas laat achter komt dat je misschien met de trein wilt, ook de kaartjes zullen duurder zijn.
Volgens google is het met de auto 9 uur rijden (non-stop) dus dat is iig sneller.
Ik kwam ook altijd op deze tijden , en dacht dat dit raar was .
Zal dit dan toch met auto doen , bedankt voor de inlichtingen .
Zoals je zegt kom ik aan 9 uur met de auto en was van plan in duitsland een overnachting te doen als ik met auto rijd.
Dit zal dan ook voordeligste en snelste zijn .
Het enige voordeel in jouw geval van de trein nemen is dat die wel rijdt als je slaapt. Voor mij is de auto geen optie (geen rijbewijs en geen auto) de rit van Arnhem naar Villach duurt ook zo lang, maar is voor mij gunstiger wat vertrektijden betreft en het feit dat ik maar 1 keer hoef over te stappen in Munchen. (vertrek 21:37 aankomst Munchen 07:16 en dan rustig ontbijten voordat de rit verder gaat om 08:27 naar Villach met aankomst om 12:43 de terugreis is bijna hetzelfde alleen in omgekeerder volgorde :wink: .) Een retourtje komt bij mij inclusief reserveringen en fiets op ongeveer 180 euro uit dat is omgerekend naar de huidige prijzen ongeveer 100 liter benzine (gas of diesel nog meer) daar kun je als je auto een beetje zuinig rijdt 1500 kilometer of meer mee weg komen, als je met zijn tweeën bent wordt het natuurlijk voor de auto voordeliger (als je de andere kosten niet meerekent natuurlijk)
Pman schreef:Het enige voordeel in jouw geval van de trein nemen is dat die wel rijdt als je slaapt. Voor mij is de auto geen optie (geen rijbewijs en geen auto) de rit van Arnhem naar Villach duurt ook zo lang, maar is voor mij gunstiger wat vertrektijden betreft en het feit dat ik maar 1 keer hoef over te stappen in Munchen. (vertrek 21:37 aankomst Munchen 07:16 en dan rustig ontbijten voordat de rit verder gaat om 08:27 naar Villach met aankomst om 12:43 de terugreis is bijna hetzelfde alleen in omgekeerder volgorde :wink: .) Een retourtje komt bij mij inclusief reserveringen en fiets op ongeveer 180 euro uit dat is omgerekend naar de huidige prijzen ongeveer 100 liter benzine (gas of diesel nog meer) daar kun je als je auto een beetje zuinig rijdt 1500 kilometer of meer mee weg komen, als je met zijn tweeën bent wordt het natuurlijk voor de auto voordeliger (als je de andere kosten niet meerekent natuurlijk)
Een auto kost niet alleen benzine, maar calculeer ook andere kosten in.