Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Goedkoopste boot Italië > Griekenland - Forum Wereldfietser

Goedkoopste boot Italië > Griekenland

Wat is de goedkoopste mogelijkheid om van Zuid-Italië naar Griekenland te varen? Heb al op fastferries gekeken daar was het 48 euro geloof ik.

Iemand ervaring hiermee?

[modedit]: Heel veel typo's aangepast. Graag een beetje op de spelling letten ajb

Hoi Marius,

we hebben afgelopen december de boot genomen van Bari naar Patra.
Was volgens mij 60 euro per persoon, maar dat was inclusief vliegtuigstoel...
En dat is nou nog eens weggegooid geld, want dan slaap je met zijn 50-en in een piepkleine ruimte in een stoel die een beetje achterover kan. Niet doen dus. Dek is prima, vroeg aankomen, lekkere bank uitzoeken en blijven zitten is mijn advies. Slaapt net zo lekker en is nog goedkoper ook. :D

En gewoon boeken via de website van superfast, want dat is precies dezelfde prijs als de tickets aan de kassa in Bari. Maar dan ben je iig verzekerd van een plekkie (al naar gelang de periode waarin je reist natuurlijk).
Groetjes,
Aaldrik

Hoi,

Het was inderdaad rond de 60 euro. Die stoel hoef je inderdaad niet te nemen. Het beste is slaapzak en matje mee, en zoek een goede plek. Bij de trappen heb je vaak stukken waar je met zijn tweeën kan liggen, zonder dat ze je langs je lopen. Als het mooi weer is kan je ook buiten slapen wel lawaaierig.

bedankt voor de tips!

maar als ik dus kies voor de goedkoopste oplossing, is het 48 euro?

Dat is toch niet die boot die onlangs tegen de klippen is gelopen?

marius schreef:bedankt voor de tips!

maar als ik dus kies voor de goedkoopste oplossing, is het 48 euro?
25 jaar geleden ging je gewoon ergens koffie drinken op een terras aan de haven en dan regelde je een overtocht via een locale ritselaar. :D