Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ferry Hoek van Holland - Maasvlakte Rotterdam - Forum Wereldfietser

Ferry Hoek van Holland - Maasvlakte Rotterdam

Sinds kort vaart er een fast ferry vanaf de haven van Hoek van Holland naar de maasvlakte.
Een leuk alternatief voor wie een rondje nederland ' doet ' en niet via de pont tussen Maassluis en Rozenburg de Waterweg ( Maas ) wil oversteken.

Een link vind je als het goed is www.ret.nl/?id=2826

Hoi Lars,

Ik hoorde dat er wat technische problemen waren met het vaartuig. Zijn die problemen inmiddels al opgelost?

Ik ga komende donderdagavond deze pont eens proberen, ik moet dan snel heen en weer naar Oostvoorne om diezelfde avond nog de boot van 22:00 naar Harwich te halen.

Hij zou weer moeten varen, alleen met een tijdelijke leen pont oid, omdat de boot origineel hiervoor bedoeld kapot is.

Ik ben wel benieuwd waar de pont aankomt op de Maasvlakte...
Hallo,

wie heeft er ervaring met deze lijndienst ? vaart hij altijd ? zo ja, op tijd ? mag een brommer mee en waar exact komt hij aan en hoe kan je verder fietsen naar een volgende haven ?

Ik wil het misschien dagelijks gaan gebruiken, werk in de haven daar namelijk en woon in Den Haag.

Ik heb deze pont in augustus geprobeerd dus, het ging allemaal prima. Of een brommer mee mag weet ik niet, lijkt me wel eigenlijk.

De pont komt als ik me goed herinner hier aan:
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=51.96 ... 1&t=h&z=17