Additionally, paste this code immediately after the opening tag: parkeerplaats in Amersfoort - Forum Wereldfietser

parkeerplaats in Amersfoort

Begin mei gaan mijn vrouw en ik verder met het fietsen van de NAP-route, we gaan vanaf Amersfoort naar het eindpunt in Groningen. We vertrekken op vrijdagochtend in Amersfoort ter hoogte van het station en op dinsdagmiddag komen we met de trein weer aan in Amersfoort.

Wat zoeken we? Een veilige, gratis parkeerplaats in de buurt van het station voor onze auto. Welke wereldfietser die bekend is in Amersfoort kan ons helpen?
Bij station Amersfoort Schothorst kan je gratis parkeren wel een stukje verder fietsen.

Anders een van deze 2 parkeer plaatsen. Betaal je wel 11,20 per dag. Barchman Wuytierslaan (voorkant NS-station Amersfoort), P. Mondriaanplein (achterkant NS-station Amersfoort)


Tevens nog wat info http://www.parkerenindestad.nl/amersfoort
Ik als niet bewoner van Amersfoort verlies m`n auto op de plataanstraat, achterkant van het station.
Gratis, voldoende parkeerruimte en een wakend oog van de huisjes met geraniums voor de ramen :wink:

succes
Peter