Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Action cam en grote achterblad - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Action cam en grote achterblad

Misschien begrijp ik iets niet helemaal goed, maar waarom zou je graag vanuit dit camerastandpunt willen filmen?
klein spul van chinese sites wordt meestal in een plastic envelop verstuurd via de gewone post. met een beetje geluk heb je het deze week al binnen.

Welke beugel heb je eigenlijk voor de motor gekocht Inge?
Max2015 schreef:Ik zou dus niet de camera achter mijn benen monteren. Het enige dat ik zie op de video zijn bewegende benen. Dat is toch niet iets om naar te kijken?
Hallo Max2015, De filmopname naast de achteras heb ik speciaal bedacht om bergopwaarts te trappen op de bergpassen met haarspeldbochten. Dan vind ik het interessant om naar de werking van de voor- en achterderailleurs te kijken. Met prachtige Alpenlandschappen op de achtergrond!
Leon schreef:Titel:
Martin E. van Doornik schreef:Action cam en grote achterblad
Maar wat is er met het achterblad?
Hallo Leon, Ik heb in verband met de voorgenomen fietstocht in de Alpen (met steile bergpassen dus) mijn bestaande pignon van 14 t/m 28 tanden vervangen door 14 t/m 34 tanden. Vandaar deze test of het afstellen geslaagd is en hoe 'licht' ik bergopwaarts op de zeedijk kan trappen.
Is niet voor de moter maar de klem kan alles tussen 1.5 en 4cm aan. Het is de bike/motorcycle handlebar mount 360. Ik hoop dat ik deze op de stuurbuis kan plaatsen net onder de versnelling schakelaaars en als dat niet lukt op de voorbouw van de stuurtas waarbij het hopelijk net hoger is dan de stuurtas.
heb je een foto van je stuur met alles erop en eraan? en dan met name de handlebarmount369
Martin E. van Doornik schreef:En de trillingen zal ik nog stabiliseren, want dit is de eerste keer. Bekijk de beelden hieronder! :wink:

https://youtu.be/u1YBjQ52JP4
Zou ik de enige zijn die een beeld dat voor meer dan de helft gevuld is met bewegende voeten en fietsonderdelen maar niets vind?

Renaat
Revanho schreef:
Martin E. van Doornik schreef:En de trillingen zal ik nog stabiliseren, want dit is de eerste keer. Bekijk de beelden hieronder! :wink:
https://youtu.be/u1YBjQ52JP4
Zou ik de enige zijn die een beeld dat voor meer dan de helft gevuld is met bewegende voeten en fietsonderdelen maar niets vindt?
Renaat
Ik vind het wel leuk hoor.
.
.
.
.
Maar verwacht niet dat ik langer kijk dan 0:04 van de 4:24 min.
Leon schreef:
Revanho schreef:
Martin E. van Doornik schreef:En de trillingen zal ik nog stabiliseren, want dit is de eerste keer. Bekijk de beelden hieronder! :wink:
https://youtu.be/u1YBjQ52JP4
Zou ik de enige zijn die een beeld dat voor meer dan de helft gevuld is met bewegende voeten en fietsonderdelen maar niets vindt?
Renaat
Ik vind het wel leuk hoor.
.
.
.
.
Maar verwacht niet dat ik langer kijk dan 0:04 van de 4:24 min.
Ja duh, dit is ter afwisseling he... Tijdens de montage komt alles goed.
Revanho schreef:
Martin E. van Doornik schreef:En de trillingen zal ik nog stabiliseren, want dit is de eerste keer. Bekijk de beelden hieronder! :wink:

https://youtu.be/u1YBjQ52JP4
Zou ik de enige zijn die een beeld dat voor meer dan de helft gevuld is met bewegende voeten en fietsonderdelen maar niets vindt?

Renaat
Mwuah, op zich stoor ik mij er niet meer aan dan een filmpje met camera op het stuur, op de helm, op de borst, of waar dan ook. Vanuit welke hoek dan ook, filmpjes vanuit een enkel perspectief zijn een draak om naar te kijken voor alles langer dan 30 seconden. De omgeving kan nog zo prachtig zijn, maar een inspiratieloze weergave is wat het al snel de das om doet voor mij.

Meer dan 99% van alle fiets filmpjes die ik mensen zie post, tegen kom op youtube, of elders online hadden wat mij betreft dan ook beter in het privé archief gebleven.
willem.m schreef: Ja duh, dit is ter afwisseling he... Tijdens de montage komt alles goed.
Dan ga je de benen en fiets er uit knippen?

Renaat
Ik vermoed dat de maker vooral is geïnteresseerd in een blik op zijn machinekamer op het moment dat zijn eigen ogen vollopen met zweet.
Als alles binnen is zal ik een foto maken en plaatsen. Effe geduld dus nog....
Revanho schreef:
willem.m schreef: Ja duh, dit is ter afwisseling he... Tijdens de montage komt alles goed.
Dan ga je de benen en fiets er uit knippen?

Renaat
Nee suffie. Ee zullen vast ook nog wel shots vanuit een andere positie komen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Martin alleen bewegende beelden vanuit tuinkabouterperspectiefgaat maken.
Gisteren beidde steunen binnen gekregen. Echter ik kan er helaas nu maar 1 gebruiken. Komt vast wel weer een andere keer van pas. Hieronder 2 foto's van hoe het er nu uitziet.

Afbeelding

Afbeelding