Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Camping LF 7 na Eindhoven - Forum Wereldfietser

Camping LF 7 na Eindhoven

Goede morgen mede fietsers.
Ik ga Woensdag 13 Juli rondje Luxenburg ,Moezel en Rijn fietsen.
Nu neem ik de LF 7 naar Maastricht en Aken nu vind ik langs de LF 7 na Eindhoven haast geen campings moet ik dan maar tot Eindhoven gaan?
Ik hou niet zo van grote steden en zou het liefst 10 tot 20 km. na Eindhoven overnachten.
Klaas de Pelgrim
Dan moet je met google maps eens "camping" intikken en inzoomen op Leende. Ik zie op een steenworp van Leende alleen al 7 campings.
Wanneer je archies camping app gebruikt en de opencyclemap kiest zie je in één oogopslag welke campings direct aan of vlakbij de lf7 liggen. Kan je oom nog selecteren op kleine rustige locaties
Ik zou gewoon NK De Lier opzoeken. Lekker rustig gelegen. Met mooi weer kun je 's avonds nog een wandelingetje over de hei maken. Als je mazzel hebt organiseren de vaste gasten ook nog pizza's bakken. in Lierop is een Spar en in Mierlo meerdere supermarkten.
Je kan ook de fietsrouteplanner van de fietsersbond gebruiken. Klik rechtsboven in de kaart op 'LF en knooppunten' om de LF7 te zien. En klik op 'locaties/POIs' om campings en natuurkampeerterreinen aan te klikken. Er zijn er best wat bij de LF7. Fijne tocht!
Ongeveer 13 km van Eindhoven ligt camping de Sprink in Mierlo, aan de LF7. Ligt oostelijk van Eindhoven. Succes!
bedankt heb nu genoeg mogelijkheden.
genoteerd die site van de fietsersbond kon ik niet super.
zie ter plaatsen welke camping het word.
Leuke route! Wij gaan dinsdag de 19e weg met dezelfde route in de planning! Fietsen eerst naar het natuurkampeerterrein in Lierop en de dag erna naar Gulpen.
Wat een handige site! Die had ik ook nog niet gevonden.

Ben zelf ook aan het kijken hoe ik naar Aken kan fietsen.