Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietstrailer mee, of niet? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

fietstrailer mee, of niet?

Misschien je paklijst eens wat gedetailleerder plaatsen, dan komen er vaak best leuke suggesties binnen.

Ik ben begonnen met twee backrollers vol en voorop niks, nu rij ik met twee front rollers achterop en tent bovenop de bagagedrager.
Al doende leert men, dat blijkt maar weer. Ik neem jullie adviezen ter harte en ga er mee aan de slag.
patrick_ijsselstein schreef:
ma 28 jan, 2019 23:07
De gaatjes vul ik op met een heel klein toilet-tasje, klimgordel/via ferrata gear, Teva sandalen, Hoge wandelschoenen, slot, gereedschap, mini-ehbo kit, 2 korte broeken, 2 onderbroeken, 2 paar sokken, 2 t-shirts, 1 lange broek, regenkleding en 2 setjes fietskleding.
Ik heb eens geprobeerd mijn hoge wandelschoenen van maat 45 mee te nemen maar dan waren er direct 2 voortassen tamelijk gevuld want ze konden niet samen in één (standaard Ortlieb) voortas. Hoge wandelschoenen zijn daardoor voor menig fietser die ook graag wandelt een dilemma. Meestal blijven de hoge wandelschoenen daarom thuis, zeker in de zomer.
Ik heb hier niets meer aan toe te voegen :D .
Idd, kijk eens in de richting van lichte trailrunning schoenen!
die wandelschoenen (en klimgordel/helm) moeten mee aangezien ik ook serieuze via ferrata tracks wil gaan doen. Ik maak het mijzelf niet makkelijk.
patrick_ijsselstein schreef:
di 29 jan, 2019 13:59
die wandelschoenen (en klimgordel/helm) moeten mee aangezien ik ook serieuze via ferrata tracks wil gaan doen. Ik maak het mijzelf niet makkelijk.
Aha, dan heb je wel meer ruimte nodig ja. Tenzij je die tracks vanaf 1 locatie wilt gaan doen, want dan is het misschien praktischer om alle klimspullen met een pakket heen en weer te sturen.
Klimschoentjes?