Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Creatief op zoek naar een fietsdoel - Forum Wereldfietser

Creatief op zoek naar een fietsdoel

Voor de aardigheid in Openstreetmap eens gezocht op geboortejaar, dat geeft aardige postcode plekken. Maar ik had hoop op bergtoppen te vinden. Met de toepassing Overpasss Turbo kun je met de assistent zoeken op bijvoorbeeld "ele"="1965" .

Best grappig hoeveel resultaten dat geeft. Na het uitvoeren zie je dat de time-out op 25 staat. Die kun je zelf aanpassen naar bijv 100 en nog meer resultaten krijgen.
Ze zijn leuk! Ik zat even te kijken bij de queries en ze geven een voorbeeld "Find banks where the closest police station is more than 3km away" :D

https://overpass-turbo.eu/?Q=%5Bout%3Aj ... 34;8.75;11
Dat vind ik ook altijd wel een extra uitdaging,

ben een keer naar een bio-boer gefietst uit NL die op de grens van Frankrijk Spanje was was gaan wonen, is dan toch leuk als je het bereikt hebt. Ben je helemaal komen fietsen uit NL. Ja. Wilde daar even voor niets werken, in ruil voor overnachting, maar ik vond hem helaas niet zo enthousiast daarvoor, toen dacht ik, nou graag of niet hoor.. dan ga ik gewoon lekker hier nog even fietsen hoor, was heel leuk, ging ik al die kleine bergweggetjes nemen vanaf een camping in het dal, erg leuk en veel leuker dan bij die boer haha.


Extra doelen dan alleen fietsen maakt het zoveel leuker idd. Nu zit ik te denken, aan iedere dag een bepaalde 'pose' doen en daar een foto van maken, en pose is dan meer, je zelf in allerlei bochten wringen, zou dat graag willen, maar moet nog veel oefenen haha, maar dan dus stimulans.

Een getal en daar bergen van opzoeken van die hoogte bv. en daar route voor uitstippelen, ach tig mogelijkheden, heb ook eens een stukje van de 100 cols gedaan, die stempels verzamelen was ook leuk: tampons :)
Hallo,
Ik heb acht jaar geleden de Elsentocht gefietst (mijn moeder heette Els, leek me een mooi idee): langs tien plaatsen in oostelijk Nederland die met Els beginnen. De tochtben ik begonnen in Elsloo (Limburg) en geëindigd in Elsloo (Friesland), met daartussen Elst (2x), Elsendorp, Elshout, Elspeet, Elsen, Elsenerbroek en Elshof. Bijna dik 650 km in 7 dagen.
Groet, Petra.