Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tracks niet zichtbaar op garmin etrex - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Tracks niet zichtbaar op garmin etrex

Blijft nog te vinden hoe ik het automatisch synchroniseren met Garmin Connect afzet.
Misschien kun je dat op de website van Garmin Connect ergens instellen.
Frank schreef:
zo 31 mar, 2019 12:48
Misschien kun je dit bij Garmin Connect ergens instellen.
Dat dacht ik ook, maar nergens zo'n instelling gevonden.
Bij het horlogesymbool (rechtsboven) zie ik toestellen en synchronisatie.

Ik ben gestopt met die site voor het bijhouden van mijn activiteiten. Alles wordt als Alpinisme geclassificeerd als ik gegevens van mijn GPS ophaal. Ik heb de activiteiten een paar keer handmatig naar fietsen veranderd, maar na synchronisatie waren alle activiteiten weer op Alpinisme gezet.
Frank schreef:
zo 31 mar, 2019 13:08
Bij het horlogesymbool (rechtsboven) zie ik toestellen en synchronisatie.

Ik ben gestopt met die site voor het bijhouden van mijn activiteiten. Alles wordt als Alpinisme geclassificeerd als ik gegevens van mijn GPS ophaal. Ik heb de activiteiten een paar keer handmatig naar fietsen veranderd, maar na synchronisatie waren alle activiteiten weer op Alpinisme gezet.
Op dat symbool had ik al geklikt, maar ik zie er geen optie om het synchroniseren in te stellen of te stoppen*.

De activiteiten worden bij mij wel netjes als fietsen of wandelen opgeslagen :).

*Edit: gevonden: eerst op het horloge, dan op het toestel zelf doorklikken, vervolgens op het radertje en dan 'desactiveer'.
Inmiddels gevonden hoe je een downgrade van de software uitvoert op de etrex: https://forum.gps.nl/viewtopic.php?f=132&t=48423 zie het derde berichtje. Het heeft mijn probleem overigens niet opgelost, maar ik kan mijn routes inmiddels wel via een andere weg benaderen en het apparaat lijkt wel weer opgefrist te zijn :-).