Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Osmand en Archies - Forum Wereldfietser

Osmand en Archies

Ik ben net een tijd bezig geweest om te proberen Archies campsites in Osmand (heb versie 3.5.5) te plaatsen m.b.v. biketory. Echter Osmand is inmiddels zodanig veranderd dat ik er niet uit kom.

Is er iemand ingeslaagd om dit voor elkaar te krijgen?
ik heb het net als volgt gedaan:
Van Archies het bestand gedownload
Uitgepakt op de pc
De map 'GPX-eXchange' openen
Het gewenste land kopieren naar tablet of telefoon.
Open Osmand
Menu, Mijn plaatsen, GPX-tracks
Kies 'Importeer'
Kies het GPX bestand
Het bestand is nu beschikbaar
Kies 'Toon op kaart'
Klaar

Groet, Joop
Joop - dank je wel. Dat ga ik uitproberen. Heb je het bestand nog op een bepaalde plaats neergezet op tablet of telefoon?
Als je het doet volgens de eerste manier, dan slaat Osmand het zelf in de goede map op.
Als je het zelf daarin wil zetten moet je zoeken waar de map zich bevind.
Het staat in ieder geval in de map net.osmand/files/tracks of als je de betaalde versie hebt in net.osmand.plus/files/tracks.
Als ik de GPX bestanden bij Archie download en uitpak op mijn computer kan ik het benodigde gpx bestand naar mezelf mailen. Bij het openen van de bijlage op mijn telefoon vraagt OsmAnd of ik het als GPX of als favoriet wil openen. Wanneer ik dan voor GPX bestand kies worden de campings direct weergegeven. Lukt dit bij jou niet?
Daar had ik nog niet aan gedacht - ga ik ook uitproberen. Goede tip! Dank je wel.
Net uitgeprobeerd met naar mezelf te mailen - werkte perfect. Top! Dank je wel.