Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Campings tussen Luik en Namen - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Campings tussen Luik en Namen

Camping Moha,, 15 minuten van Wanze over gedeelte fietspad waardoor je een drukke weg mijdt. €12,50, douche €2.
Geen groene , stille camping. Tegendeel;stacaravans en een enkele sleurhut. Café met terras En wonderlijke gasten...
Loes van den Bergen schreef:
za 11 jul, 2020 16:43
Camping Moha,, 15 minuten van Wanze over gedeelte fietspad waardoor je een drukke weg mijdt. €12,50, douche €2.
Geen groene , stille camping. Tegendeel;stacaravans en een enkele sleurhut. Café met terras En wonderlijke gasten...
Ha die Loes, maar dan moet je toch een flink stuk van de Maas af. Is het dan niet beter om door te fietsen naar Cascade de Jausse nog voor Namen? Zes km van Maas langs een zijriviertje. Vond ik best geschikt voor fietsers.
Bij Dinant is een een eenvoudige camping met fietsplaatsen pal aan de Maas. Je ziet voor het binnenkomen van het stadje de camping aan de overzijde van de rivier. De stuw over en dan weer terug fietsen. Je komt langs de Delhaize supermarkt.
Was mijn achterwerk te ver vandaag. Heb nog niet veel gefietst dit jaar met bagage. Was maar paar 4km van de Maas af hoor.
Maar dank voor de tip Bert!
Camping voor Dinant staat voor morgen op de planning.
Camping Profondeville is inderdaad niet meer voor trekkers. Vette zwarte kruizen op het bord.
Wordt er ook getokkeld aan de Maas? https://www.youtube.com/watch?v=dYy915Fzyd4
Helaas geen plek voor uke en map met muziek in de fietstas deze keer, Bert.
:roll:
Ha die Loes,

Heb je nog leuke campings getroffen?
Bert, ik ben Namen al voorbij. Geen nieuwe campings ontdekt daar.
Gaat het lekker Loes?
Loes van den Bergen schreef:
do 09 jul, 2020 15:21
Oh, wanneer was de laatste keer Ronald?
Zie nu pas je vraag. Laatste keer was denk ik in 2016. Een ouder echtpaar runde de camping. Misschien zijn ze gestopt.