Additionally, paste this code immediately after the opening tag: North Face - Forum Wereldfietser

North Face

UIteraard HET merk voor de reiziger en avontuurlijke mens, alleen het prijskaartje valt mij helaas vaak nochal tegen [ookal is het het zeker waard] maar weet iemand toevallig nog een hgoede internetshop [binnen of buitenland] die het relatief goedkoop verkopen? Ik weet dat in amerika zogenaamde dumpstores van north face zijn waar je voor weinig hun spullen kunt kopen, maar in de benelux?

hoi,

hopelijk vat je dit nu niet verkeerd op, maar... HET MERK????....
Sorry, maar er zijn merken die veel betere artikelen produceren voor soms een betere prijs. De North Face is zeer bekend, en ook zeer degelijk, maar je betaalt vaak een groot stuk meer gewoon voor de naam. Blijkbaar weer iemand die er in trapt :? :)
Dus, staar je niet blind op TNF, maar kijk ook eens naar andere....
Ik noem maar hoor: Berghaus, Bach, Lowland, Hilleberg, .....

Groetjes,
Bert

Berghaus, Bach, Lowland, Hilleberg, Fjälräven, Jack Wolfskin, Lowe. Als je het mij vraagt zijn dit allemaal goede en dure spullen. TNF past naadloos in dit rijtje, zowel wat betreft prijs als kwaliteit. Het is maar net welke kleding je het meeste aanstaat.
Als je het geld domweg niet hebt, dan rest je geen keus om goedkopere spullen aan te schaffen, maar als je het geld hebt en je gebruikt de spullen dan ook nog waarvoor ze bedoeld zijn, dan is het naar mijn mening de investering zeker waard.
Maar goed, even terugkomen op je eigenlijke vraag: Er is sinds kort een The North Face dumpshop geopend in Roermond. Hier is een heel centrum van grote merken dumps, waaronder TNF.
Kortingen tot 60%. Nadeel van deze spullen is dat je geen aanspraak kunt maken op de, naar het schijnt zeer goede, garantie (waar je natuurlijk ook voor betaalt). Op het merkje wordt de kleding met een speciale stift gemerkt, waardoor deze spullen altijd herkenbaar blijven.
Ik ben er zelf nog niet geweest, ik heb dit alleen van horen vertellen. Ik hoop dat je hiermee verder geholpen bent.
Succes verder met het zoeken.