Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 3 t/m 5 september : Kano - kampeer - fiets en theaterweekend - Forum Wereldfietser

3 t/m 5 september : Kano - kampeer - fiets en theaterweekend

Afbeelding

An & Suzanne organiseren in het eerste weekend van september een "van alles en nog wat" weekend in de Biesbosch bij Dordrecht.

Dat weekend is het Theaterfestival Bies. Met theater & eten in de Hollandse Biesbosch.

Programma
Vrijdagavond: verzamelen op camping bij Stayokay Dordrecht (Baanhoekweg 25 3313 LA Dordrecht)
Zaterdag: overdag kanotocht door Hollandse Biesbosch, 's avonds theater incl. eten ter plekke
Zondag: fietstocht door/langs Brabantse Biesbosch

In verband met het reserveren van de kano's en het theater is het nodig om je op te geven. Dit kan bij An: An.derijdt@gmail.com of Suzanne: slvonk@gmail.com
Leuk idee!

Ik wil mee.
Gr.
Betty
We too!
Helaas, ik ben dan op de Eurobike in Friedrichshafen.
Goed idee! Wij gaan mee!
Leuk initiatief.
Ik ga mee.

Tot dan.

Fred
Wat een superleuk idee. Helaas zit ik dan bij de WK Parachutespringen in Montenegro.

Veel plezier
Hoi Suzanne,

Wat een leuk initiatief, echt weer iets van jou. Ik heb op de site van "Bies" gekeken en zag dat er verschillende theatervoorstellingen zijn. Wat is precies het idee, waar gaan we heen?

Ronald
Hoi Suzanne,

Ik vind het ook een hele mooie activiteit, ik wil er zeker bij zijn.
Heb mij via An aangemeld.

Groet,

Raymon.
Leuk dat jullie het ook een leuk idee vinden! :D

Er zijn inmiddels 13 aanmeldingen. We hebben 15 kano's gereserveerd voor 2 personen dus er is nog plek genoeg voor wie nog mee wil.

An en ik gaan ons deze week over de voorstelling beramen, als jullie voorkeur hebben dan horen we het graag.
Al 18 aanmeldingen en vandaag ga ik voor deze groep de kaartjes bestellen. Als je nog mee wilt, reserveer dan zelf even je kaartje via de Kunstmin.

We gaan naar de voorstelling: zwemmen waar het stroomt. Een muzikale en beeldende vertelling waarin een man het verleden in duikt. Terwijl hij muziek en verhalen maakt van alles wat hij tegenkomt en zich verplaatst in de bewoners rond Dordrecht, slaat de woeste St. Elisabethsvloed van 1421 toe. De voorstelling speelt zich af op een verlaten scheepswerf op de grens van Zwijndrecht en Hendrik-Ido-Ambacht, waar het publiek met een boot naartoe vaart.

Dat leek An en mij de "Beste Keus", vooral omdat we er met een bootje heen varen en het qua begintijd goed past (20.00 uur) en de prijs/tijd verhouding wel goed is. :wink:

De prijs van het kaartje is € 12,50. Graag bij mij te betalen tijdens het weekend, samen met de camping.

We eten op het festivalterrein, daar zijn tenten, hapjes en drie dagschotels. Dat betaal je gewoon zelf ter plekke.

Als je nog mee wilt ben je natuurlijk nog van harte welkom!
Hoi Suzanne en An,
Wat voor kano's heb jullie gereserveerd? Er zijn nogal wat beginners en dan zijn canadezen het verstandigst heb ik gehoord. En zitten er ook zwemvesten bij? :wink:
Hoi Blanche,

Er zijn tweepersoonskajaks gereserveerd op aanraden van een kenner :D

Zwemvesten weet ik niet...
Hoi An & Suzanne,

Kan ik nog mee? Ik zie dat er nog kano’s genoeg zijn, als er geen aanmeldingen verder zijn binnengekomen. Ik reserveer een kaartje voor de voorstelling. Ik rij er vanuit Rotterdam naartoe. Als er nog meefietsers meewillen?

Groetjes, Bart
Bart,

Leuk! Je kan zeker nog mee! Ik bel morgen pas voor het definitieve aantal bootjes.

Misschien kan je even met Suzanne afstemmen of je nog wel een kaartje voor de voorstelling moet reserveren want er hebben 2 mensen zich afgemeld.

Tot volgende week!

An
Het wordt prachtig weer!

Wij gaan heen- en terug met de fiets en hebben er nu al zin in! 8)
Zoals jullie hierboven kunnen lezen, wordt het schitterend weer!

Wie al spijt heeft dat hij zich niet heeft aangemeld, heeft geluk want we hebben in ieder geval 1 kaartje en wellicht zelfs 2 kaartjes over voor het theater op zaterdagavond.

Wie maakt graag gebruik van deze last-minute kans?
Graag even laten weten via slvonk@gmail.com
Het hele weekend gaat voor ons helaas niet lukken, maar mocht er zich niemand meer aanmelden en je hebt 2 kaartjes over, dan hou ik me aanbevolen. Het is namelijk uitverkocht en ik had pas vandaag bedacht dat ik naar Bies wilde.... (nou ja ik heb op de weersvoorspelling gewacht: ben een mooi weer bies-ganger sinds ik het er wel eens erg koud heb gehad)

Veel plezier in ons mooie Dordrecht! De Biesbosch is prachtig, zowel te kano als te fiets!
Net terug.

We zijn moe maar wat was het een geweldig super weekend!
Fietsen, kano-varen, theater en een hoop lol.
Bedankt voor de organisatie Suzanne en An!
En alle anderen bedankt voor de gezelligheid!
We zijn benieuwd naar de foto's!

Douwe en Blanche
Ik ben ook weer thuis!

Met een stralende zon, een al even stralend gezelschap, de prachtige biesbosch van op het water en de fiets en een vleugje cultuur op het theaterfestival was het weer een geweldig weekend vol creatieve ideeën voor nog zo 'n leuke weekendjes :D

Bedankt allemaal, 't was leuk!

Groetjes,

An