Additionally, paste this code immediately after the opening tag: thermarest ijzerenventieldopje - Forum Wereldfietser

thermarest ijzerenventieldopje

heeft er iemand nog een oud ijzeren thermarestventieldopje?
Ik liet mijn matje bij zwerfkei op lekkage controleren en kreeg hem zonder dop terug.
Moet nu bij gebrek aan dop een nieuwe mat voor in mijn th.rest stoeltje kopen.De oude ijzeren ventieldopjes zijn niet meer te krijgen.

Heeft iemand een oplossing?
Gaat het om de oude bruin/groene matras
gerkiela schreef:Ik liet mijn matje bij zwerfkei op lekkage controleren en kreeg hem zonder dop terug.
Afgezien van de vraag waarom je een matje bij een buitensportzaak op lekdichtheid laat controleren lijkt het me in beginsel evident wat er dient te gebeuren als zo''n zaak je eigendommen niet retourneert, ook al is het dopje maar een klein ding. Ga maar na: als een autogarage de sleuteltjes kwijtraakt kunnen ze zich ook niet verontschuldigen dat het maar 0,001% van de auto uitmaakt.
Ik ben benieuwd naar het verhaal.
Leon
Volgens Cascadedesigns is er een vervangingssetje voor het hele ventiel (ook metalen) Ik denk dat Zwerfkei dat wel voor je kan bestellen en monteren, over eventuele kosten laat ik me niet uit. Mijn bruine heeft overigens net als mijn oranje een plastic ventiel dus dat moet wel een hele oude mat zijn.
Is dit een 'overige activiteit' of meer een vraag voor 'materiaal' of 'te koop gevraagd'? :oops:

Er worden toch al te veel nieuwe topics aangemaakt voor onderwerpen die al in het forum staan :cry: , dus laten we alsjeblieft dan wel proberen ze op de juiste plaats te zetten :wink: .
Leon schreef:
gerkiela schreef:Ik liet mijn matje bij zwerfkei op lekkage controleren en kreeg hem zonder dop terug.
Afgezien van de vraag waarom je een matje bij een buitensportzaak op lekdichtheid laat controleren lijkt het me in beginsel evident wat er dient te gebeuren als zo''n zaak je eigendommen niet retourneert, ook al is het dopje maar een klein ding. Ga maar na: als een autogarage de sleuteltjes kwijtraakt kunnen ze zich ook niet verontschuldigen dat het maar 0,001% van de auto uitmaakt.
Ik ben benieuwd naar het verhaal.
Leon

of ze passen hier ook de regel toe, geen losse onderdelen meezenden met reparatie, zoals je wel vaker tegenkomt :lol: :lol:
Leon schreef:
gerkiela schreef:Ik liet mijn matje bij zwerfkei op lekkage controleren en kreeg hem zonder dop terug.
Afgezien van de vraag waarom je een matje bij een buitensportzaak op lekdichtheid laat controleren lijkt het me in beginsel evident wat er dient te gebeuren als zo''n zaak je eigendommen niet retourneert, ook al is het dopje maar een klein ding. Ga maar na: als een autogarage de sleuteltjes kwijtraakt kunnen ze zich ook niet verontschuldigen dat het maar 0,001% van de auto uitmaakt.
Ik ben benieuwd naar het verhaal.
Leon
tja het wordt daar nu ontkent ;ik ben er zeker van dat het ventieldopje er op zat bij het brengen
een bruine
Ronald van der Perk schreef:Gaat het om de oude bruin/groene matras
Pman schreef:Volgens Cascadedesigns is er een vervangingssetje voor het hele ventiel (ook metalen) Ik denk dat Zwerfkei dat wel voor je kan bestellen en monteren, over eventuele kosten laat ik me niet uit. Mijn bruine heeft overigens net als mijn oranje een plastic ventiel dus dat moet wel een hele oude mat zijn.
ik zal Zwerfkei nog eens benaderen