Additionally, paste this code immediately after the opening tag: dagtripje grensstreek Tilburg-Turnhout - Forum Wereldfietser

dagtripje grensstreek Tilburg-Turnhout

Voor diegenen die een fietsgroepje zoeken in de grensstreek Tilburg - Turnhout organiseer ik 20 januari een lokale rit van ongeveer 50 km.
Start en einde in Goirle, Van Hogendorpplein 10, 4km vanaf Tilburg CS.
Mocht slecht weer voorspeld worden, dan kan het de 27e worden, meld ik via deze zelfde weg.
Gezellig nakletsen altijd leuk, fietsen kunnen veilig binnen. voorstel vertrek 13:00
Ik heb enkele aanmeldingen, nog meer liefhebbers?

in verband met het weer een flinke wijziging:
Dag mensen,
Het heeft de afgelopen week niet gedooid en dat zal het morgen (27januari) ook wel niet doen.
Ik heb daarom voor een ijsvrije route gekozen en laat de toeristische route op de plank liggen voor als het mooi weer is in het voorjaar. De route zal totaal net boven de 40 km komen.
Mocht het weer van boven ons niet gezind zijn, dan maken we er een gezellig buurtmiddagje van bij mij thuis.
Hebben we in elk geval een excuus om in ieder geval iets te doen.

Joost Evers
Locatie: van Hogendorpplein 10, Goirle
06-55753829
Joost Evers
Joost
ligfiets2 schreef:Voor diegenen die een fietsgroepje zoeken in de grensstreek Tilburg - Turnhout organiseer ik 20 januari een lokale rit van ongeveer 50 km.
Start en einde in Goirle, Van Hogendorpplein 10, 4km vanaf Tilburg CS.
Mocht slecht weer voorspeld worden, dan kan het de 27e worden, meld ik via deze zelfde weg.
Gezellig nakletsen altijd leuk, fietsen kunnen veilig binnen. voorstel vertrek 13:00
Ik heb enkele aanmeldingen, nog meer liefhebbers?
Joost
Wordt dit het rondje Tilburg?
Net zoals de rondjes Amsterdam, Rotterdam en Groningen?
Misschien wel interesse, Goirle is al bijna 25 vanaf hier, zou net kunnen.
In Hooge Mierde is die dag ook de georganiseerde MTB-tocht.
Eerst eens zien wat het weer doet.
Ook ik heb wel interesse, mits het niet stortregent. Vanaf Vught is het ruim 25 km naar Goirle, dus 50 km lijkt mij prima. Voor een grotere deelname is wellicht vertrek vanaf of in de buurt van het station in Tilburg zinvol. (is voor Roald wel verder.)
Helaas, de 20e is er een bijeenkomst voor de activiteitencommissie, waar ik bij wil zijn. Anders wellicht interesse.
Hallo,

Helaas kunnen wij niet op de betreffende datum (en de 27e ook niet), maar wij houden ons aanbevolen voor een volgend "rondje Tilburg".
Wij zijn pas sinds kort lid van de Wereldfietser en zouden het leuk vinden andere Wereldfietsers te leren kennen.

Twee Santos-rijders uit Tilburg
Wordt er nog gefietst aanstaande zondag? Als er inderdaad een fietsgroepje "Midden-Brabanders" tot stand komt doe ik mee! Is de route beschikbaar voor mijn smartphone?
Ha Joost,

Complimenten voor jouw initiatief

Wij wonen net aan de andere kant van Tilburg (Dongen), maar een rondje Goirle laten we natuurlijk niet schieten (doet het naast rondjes Amsterdam, Groningen, etc. ook leuk)

ik (Theo op een Santos) en mijn lief (Toos op een Santos) zijn er om 13.00u
(ijs en weder dienende)
Ik meld me af, mocht het doorgaan, ik heb inmiddels wat anders afgesproken en was het vergeten. :roll:
Allen,

Ik heb zojuist een deel van de route gereden en deze is grotendeels verijst, oftewel spiegelglad.
Zoals eerder aangegeven verhuist de rit dan naar volgende week, de 27e.
Mocht je dan niet kunnen en zondag toch willen komen om te fietsen of gezellig te buurten, dan kan dat.
Tot volgende week.

Met vriendelijke groet,
Joost
Beste Joost,

duidelijk. Moet nog even kijken of we de 27e wel kunnen
Hoi Joost,
Mooi initiatief! A.s. zondag 27 januari wil ik graag het "rondje Tilburg" meefietsen, laat je nog weten of het doorgaat?

Gerrit
Hey Gerrit,

ben jij de Gerrit (pas gepensioneerde militair), hardloper bij de bitterballen, en fietster in Afrika, Amerika,
.........zo ja
..........dan is de wereld klein,

Groetjes Toos (bitterbal-renster) en Theo (bitterbal-hardloop fietser)........uit Dongen (de andere kant van Tilburg)

Als het geen schaaatsweer is: wellicht to zondag
Ja hoor Theo, helemaal raak. Bitterballen forever, zo klein is de wereld niet.

Greetz,

Gerrit
Dag mensen,
Het heeft de afgelopen week niet gedooid en dat zal het morgen ook wel niet doen.
Ik heb daarom voor een ijsvrije route gekozen en laat de toeristische route op de plank liggen voor als het mooi weer is in het voorjaar. De route zal totaal net boven de 40 km komen.
Mocht het weer van boven ons niet gezind zijn, dan maken we er een gezellig buurtmiddagje van bij mij thuis.
Hebben we in elk geval een excuus om in ieder geval iets te doen.

Joost Evers
Locatie: van Hogendorpplein 10, Goirle
06-55753829
Joost Evers
Hey Joost,

Hoe was het eerste rondje Goirle?
Het was hier (Dongen, 15 km van Goirle) zo'n pokkeweer dat ik de moed niet kon opbrengen om mee te doen.

Blijft een mooi initiatief....hoe je iedereen op de hoogte van een volgende keer?
Hoi Theo,

Er was een opkomst van 3 WF´ers en hetzelfde pokkenweer als in Dongen, dus er is niet gefietst, we hebben onder het genot van een kop thee wel afgesproken dat we op een later tijdstip een "rondje Tilburg" organiseren, eea zal middels dit forum bekend gesteld worden.

Grtz Gerrit
Door het weer is de tocht niet doorgegaan. helaas. Ook erg jammer was dat er maar heel weinig mensen zijn gekomen voor de gezellige kletsmiddag.
We waren het er wel over eens dat dit een goed idee was en we zullen er mee doorgaan.
Is er iemand anders die voor de volgende keer een datum wil prikken en een route uitzetten?

groeten van Joost, Johnny en Gerrit.
Wat mij betreft op zaterdag 16 feb. Als we tenminste een "vast" weeknd v/d maand aan willen houden,

Ik heb een rondje van 43km gemaakt:
http://www.bikemap.net/route/1970530

Start punt bij het ophaalbruggetje over het kanaal, aan de weg naar de Koningshoeven waar we bij terugkomst misschien wat kunnen nuttigen in het proeflokaal.

Voor mezelf sprekend: Onder voorbehoud dat het niet ijzig glad of nat is. Voor mij is het heen en terug ook nog ca 23km.
Roald schreef:Wat mij betreft op zaterdag 16 feb. Als we tenminste een "vast" weeknd v/d maand aan willen houden,

Ik heb een rondje van 43km gemaakt:
http://www.bikemap.net/route/1970530

Start punt bij het ophaalbruggetje over het kanaal, aan de weg naar de Koningshoeven waar we bij terugkomst misschien wat kunnen nuttigen in het proeflokaal.

Voor mezelf sprekend: Onder voorbehoud dat het niet ijzig glad of nat is. Voor mij is het heen en terug ook nog ca 23km.
Jonny Wolfs had zich ook met een posting op dit forum gemeld voor een soort gelijk inititiatief.