Additionally, paste this code immediately after the opening tag: NTKC Kennismakingsweekend 10-11 mei - Forum Wereldfietser

NTKC Kennismakingsweekend 10-11 mei

Afbeelding

Alle Wereldfietsers zijn uitgenodigd voor het NTKC Kennismakingsweekend 10-11 mei 2014 in Hazerswoude-Dorp.
Kosten: dagactiviteiten gratis; overnachting 5 euro p.p.p.n.

Het programma
Kookvuur, Vaude en Tatteljee zijn aanwezig, ook Carl Denig en Bever zijn uitgenodigd, zij laten nog weten of ze aanwezig zijn.
Speurtocht, op beide dagen.

Zaterdag
Fietstocht: georganiseerd door Enig, vertrektijd nog onbekend
11.00 uur opening met koffie
17.00 uur start kampvuur, met brood bakken of je eten maken op het vuur. Er worden kinderverhalen voorgelezen en muziek gemaakt.
Zondag
7.30 uur koffie in het Praethuis
8.00 uur vertrek vogelspotten
10.30 uur brunch
12.00 uur vertrek wandeltocht georganiseerd door Enig
16.00 uur sluiting

Overdag zullen er misschien nog wat kinderactiviteiten georganiseerd worden. Overnachten kan zowel op vrijdag-zaterdag en/of zondagnacht. Het terrein is 20 ha groot, dus ruimte zat. Klik hier voor de locatie.
Maak er meteen een mooi fietskampeerweekend van!
Wat extra info http://www.kampeerclub.nl/kennismakingsweekend
Bever komt niet, Carl Denig wel.
Moosecamp heeft aangehaakt, de leverancier van Tipi tenten. Zij zullen vanaf zaterdagavond aanwezig zijn, proefkamperen in een van hun, of in een Vaude tent is mogelijk.
Ik heb even gekeken op hun site, maar ik vind het eigenlijk aantrekkelijker dan natuurcampings.

Je betaald 41,50 contributie per jaar, de campings zijn het gehele jaar open en je betaald maar 3 euro per nacht. Als je 14 dagen fietst ben je 14x3=42 euro kwijt.

Bij natuurcampings betaal je ongeveer 8,50 euro per nacht.

14x8,5=119 euro-42= 77 euro besparing. Je hebt dan niet alleen je contributie eruit maar houdt zelfs nog geld over.

ik stond vorige week op een natuurcamping in Utrecht en betaalde 11 euro.

Mario
Tarieven alleen voor alleenstaanden. Mijn bezwaar is dat als ik met mijn partner wil kamperen op een NTKC-terrein ook zij lid moet worden, ook al delen we al 40 jaar alles, inclusief de tent. En zoveel terreinen hebben ze nou ook weer niet.
Volgens de pagina "lid worden" kost het voor gezinsleden € 2 om ook te overnachten. Dat lijkt me toch geen probleem?
arnob schreef:Tarieven alleen voor alleenstaanden. Mijn bezwaar is dat als ik met mijn partner wil kamperen op een NTKC-terrein ook zij lid moet worden, ook al delen we al 40 jaar alles, inclusief de tent. En zoveel terreinen hebben ze nou ook weer niet.
Heb jij jouw bezwaar over het ontbreken van de mogelijkheid van een duo-lidmaatschap al eens voorgelegd aan NTKC? :idea:
Het is natuurlijk een vereniging met vrijwilligers. Is natuurlijk al een hele klus om hun huidige terreinen te runnen, die overigens wel aardig verdeeld over het land liggen. Soms vullen natuurkampeerterreinen en NTKC elkaar uitstekend aan: zo is op Texel géén natuurkampeerterrein, maar wél een terrein van NTKC.
Waarom werken de ntkc en de wf niet samen?

Mario
@Mario:
Waarom denk je dat de WF-leden expliciet uitgenodigd zijn voor dit weekend?
Waarom denk je dat de NTKC op een stand stond bij de WF-beurs dit jaar?
Waarom denk je dat de NTKC uitgenodigd is voor een bestuurlijk overleg met EF, VF en WF?
@Robertjan: natuurlijk heb ik de mogelijkheid voor een gezinslidmaatschap als eens voorgelegd aan het NTKC (ik ben een grote jongen en probeer mijn "problemen" zelf op te lossen). Ze verwezen me, logischerwijze, naar het voordeeltarief voor het tweede gezinslid. Voor wat betreft te prijsadvies: mijn partner is net iets ouder dan 6 jaar en om te overnachten moet ze echt lid worden :D .
Overigens ging het mij niet zozeer over de prijsstelling van het NTCK, dat is een zaak van die club zelf en leden kiezen zelf voor een lidmaatschap, maar vond ik een administratieve aanvulling op zijn plaats als reactie op Mario. En alle respect voor de vrijwilligers. Vooral de eersten die op een NTKC-terrein aankomen en dan automatisch kampleider worden.
Volgens mij wordt hier een discusssie aangewakkerd die off topic is. Terug naar het oorspronkelijke topic is mijn mening. En het ging hier dus om het aankondigen van een weekend.
OK mensen, niet allemaal tegelijk graag, maar ben ik de enige die dit weekend gaat kamperen in Hazerswoude?

Adriaan
Nee hoor Adriaan ik ben er ook, gezellig, kunnen we kleppen over onze tocht van Alaska naar Chile. Wie volgt?