Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 13 april - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 13 april

De tweede zondag van april komt weer snel dichterbij, dus
.. Tijd voor het rondje Groningen ..

Wie kan ik zondag om 10:00 uur verwachten bij 'Het Peerd van Ome Loeks'?

Geke fietst deze ene keer niet mee, dus is er ruimte voor een extra fietser :wink:
En natuurlijk: Wie weet er een leuke route?
We zijn van plan om een keer mee te gaan. Komende zondag heb ik onze fietsen echter nog niet hersteld :( van onze laatste vlucht. Dus dan komen we waarschijnlijk op de racefiets. Ik zal het vanavond even in de groep gooien.

Groet
Joris

joris-en-stellafietsen.webs.com
Hallo,
Vooruitzichten lijken goed (als in 'geen regen'), dus dan wil ik wel weer graag mee. Tot zondag!
Groet, Petra.
Ik ben wel van plan om mee te fietsen, hoop dat het lukt i.v.m. nog een andere afspraak.

Jan
Wij proberen ook om erom 10 uur tezijn. Paulus en Co
Moi!
Zal er ook zijn,
Bert
Ik kan niet van de partij zijn, maar heb wel een andere vraag.
Zijn er Groningers die naar het Paasweekend gaan en die zin hebben om vrijdagmiddag gezamelijk naar Lhee (ca 60km) te fietsen. Cilia
Fleurke schreef:Ik kan niet van de partij zijn, maar heb wel een andere vraag.
Zijn er Groningers die naar het Paasweekend gaan en die zin hebben om vrijdagmiddag gezamelijk naar Lhee (ca 60km) te fietsen. Cilia
Celia,

Ik heb al een route gemaakt vanuit het stadspark (ik zet de auto bij Gasunie) naar de eerste camping. Iets meer dan 50 km. En een route terug voor de maandag.
We kunnen bv op een bepaalde tijd bij ni-hou afspreken.
Beste fietsvrienden,

Helaas lukt het me toch niet om mee te gaan, soms zijn er andere prioriteiten.
Dus niet op mij wachten!!!
Ik wens jullie een fijne tocht en tot een volgende keer.

Jan
Hoi hoi,
Ook mij lukt het niet mee te fietsen morgen.
Wens jullie veel fietsplezier!
Groet, Annelies
Hans ik weet zo even niet waar Nie Hou is maar daar hebben we google maps voor.
14uur ? (ik moet s ochtends nog werken. ) Cilia
Hans ik weet zo even niet waar Nie Hou is maar daar hebben we google maps voor.
14uur ? (ik moet s ochtends nog werken. ) Cilia
Ik ben er bij. Weet iemand of Paul al terug is uit Marokko?
Wim
Paul heeft gisteren een bericht aan het draadje over Transavia gehangen. Het zou dus kunnen dat hij weer in het hoge noorden is. Veel plezier daar in Groningen. Loes
Hallo,

Ik ben er idd weer, maar ik heb besloten om de rotzooi op te ruimen en om mijn fiets een beetje bij te tunen :) . Hopelijk hebben jullie een erg mooie tocht gehad! :D

Paul
Mooi dat je ook weer veilig terug bent. Wij hebben lekker strak gefietst, een beetje te hard misschien, maar wel erg mooi.
Wim
Hallo,
Ja, heerlijk rondje, soms een beetje snel.
Maarreh: hoeveel kms hebben we gefietst van peerd naar peerd?
Wil ik graag nog even weten, voor de statistieken
Groet, Petra.
Moi!
78 km
Gemiddeld 21 km/ uur. Voor jou te snel? :-)
Bert
Paul, ben wel nieuwsgierig naar je verhalen!! Cilia
Hoi,

Ik fiets vrijdag ook graag mee naar de camping in Lhee. Zou het fijn vinden om ergens in Haren of Eelde aan te sluiten. Vertrektijd van 14u in Groningen (bij Ni Hao Stadspark) komt mij ook wel goed uit, dan zijn jullie rond half drie in Haren / Eelde.

groet, Petra.