Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam e.o. op zondag? - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam e.o. op zondag?

Sinds jaar en dag is er een rondje Amsterdam op de woensdagavond. Helaas kan ik zelf dan niet dus vroeg ik mij af of er misschien meer mensen zijn die het leuk lijkt om een rondje Amsterdam e.o. te doen op de eerste zondag van de maand?

Ik zat zelf te denken om dan te starten vanaf station Sloterdijk voor een rondje van ongeveer 70 km in een tempo van niet harder dan 20km p/uur.

Ik hoor het graag!
Ik heb hier zeker interesse voor, maar ik ben niet iemand die het zal trekken en die standaard elke keer gaat komen. Maar als het er komt, zal ik waarschijnlijk wel vier a vijf keer per jaar mee komen fietsen en er erg enthousiast over zijn. Ik ben dus benieuwd, een initiatief dat ik toejuich en verwelkom, dat in ieder geval.

Het tempovoorstel klinkt fijn, de afstand ook (al mag het ook wel 10km minder, ik moet al heen en terug naar Sloterdijk en kom daarmee met een rondje van 60km al op meer dan 70km uit...).

Omdat het woensdagavond rondje oop de eerste woensdag van de maand is, is het misschien een idee om voor dit rondje de derde zondag te nemen, voor de mensen die beide willen rijden.

Ik houd het onderwerp in ieder geval in de gaten!
+1

Goed idee. Ik heb er ook wel interesse in. Woensdagavond kan ik vaak niet.

Gr.
Patrick
+1

Gaele
leuk, met een beetje planning kan dit rondje dan aan dat van Utrecht gekoppeld worden. :D
Bedankt voor jullie reacties! Natuurlijk hoef je niet elke maand aanwezig te zijn, ik zal er zelf ook niet altijd bij aanwezig kunnen zijn. Mede vandaar ook deze oproep :D

Om andere rondjes niet in de wielen te rijden is wellicht de tweede zondag van de maand een beter idee?
jahwalla schreef:leuk, met een beetje planning kan dit rondje dan aan dat van Utrecht gekoppeld worden. :D
Gezamelijk appeltaart in Vinkeveen ofzo :lol:
Ik weet de precieze gegevens niet maar Cock organiseert al heel lang zoiets op zondag, volgens mij zelfs elke zondag.
bikelike schreef:Ik weet de precieze gegevens niet maar Cock organiseert al heel lang zoiets op zondag, volgens mij zelfs elke zondag.
Wat/wie is Cock? Dan is het voor mij wat makkelijker zoeken. Want als ik Google dan kom ik bij een fietswinkel in Uden uit...
Ik heb wel interesse, kom vanuit Haarlem dus is Sloterdijk goed te doen.
Ik houd dit topic in de gaten.
Cock Oostveen. Ik zal eens naspeuren hoe hij te vinden is.
Martie en ander belangstellenden,

Kijk op www.fietsgroepen.nl

Annita
Juist, daar staat Cock bij, die Cok blijkt te heten.
Ik pak regelmatig de fiets en rijd 60, 70, 80 kilometer, op elk moment dat ik het wil. Geen geregel. Geen stress. De pedalen voorrang geven en gedachten op nul. Dat maakt fietsen zo gezond.

groet Wim
jahwalla schreef:leuk, met een beetje planning kan dit rondje dan aan dat van Utrecht gekoppeld worden. :D
Typisch Amsterdamse expansiedrift... ;)

Jullie zijn van harte uitgenodigd op het volgende rondje Utrecht. We komen niet door Amsterdam, maar ik wil (bij voldoende belangstelling) wel een route uitstippelen langs plekken die vanuit Amsterdam goed bereikbaar zijn.

Bij interesse: daar of per PB melden.
Witte schreef:Ik pak regelmatig de fiets en rijd 60, 70, 80 kilometer, op elk moment dat ik het wil. Geen geregel. Geen stress. De pedalen voorrang geven en gedachten op nul. Dat maakt fietsen zo gezond.

groet Wim
En wat heeft dit ermee van doen? Mis ik iets....
Sorry voor de late reactie (beetje druk) maar heel erg bedankt voor de tip Annita en Erik! Ik ga even kijken of dat wat voor mij is. En bedankt Erik uit Utrecht voor de uitnodiging. Deze maand kan ik helaas niet maar ik haak zeker een keertje aan.

Fijne zondag allemaal!