Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht over de hei (via Hilversum & Amersfoort) - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht over de hei (via Hilversum & Amersfoort)

Start 11:00 - Nijntje pleintje in Utrecht.
Afbeelding

Route: GPS
In Hilversum bij de Leusderheide volgt deze track de 'recreatieve route' wat te letterlijk. Hier moet ik even wat improviseren. De werkelijke route komt daarmee op ongeveer 80 km.

De route gaat langs een paar grote stations in de buurt van Hilversum (ca. 12:30) en Amersfoort (ca. 14:30). Lunch zal bij Bussum zijn.

Wie bij hilversum of Amersfoort wil aanhaken, of afhaken, moet me dat even melden (per PB of in dit topic).
Andere deelnemers hoeven alleen op tijd op het startpunt te verschijnen.

De route ligt nog niet vast. Dat laat ik een nog afhangen van reacties van deelnemers ergens op de route willen aansluiten.
Euh is de eerste zondag van september niet de 7e? En daarmee de 8e een maandag?

Ziet er wel uit als een leuk rondje in wording, die eerste zondag van september. Helaas zit ik die dag al elders.

Jaap
Klopt, inmiddels aangepast.
Ben er helaas ook niet bij. Jammer, want de hei staat prachtig in bloei op t moment.
Ben wel aan het fietsen, voor een paar weekjes :D
Ha Erik,

Zonder tegenbericht ben ik weer van de partij.

Van waar vertrekken we.

met vriendelijke groet,
Edwin
Hoi Erik,

Klinkt leuk en mooi. Ben wel heel druk momenteel, dus ik kan pas op het allerlaatste moment aan/afmelden.

Ik hou het in de gaten.

Groet,
Ruud
Ik heb nog geen reacties gehad van wereldfietsers uit belendende stadjes en metropolen. Dus ik denk dat we uit mogen gaan van de gebruikelijke tijd en een bekend startpunt.
De heidevelden liggen ten noorden en oosten van Utrecht => Nijntje pleintje.

De route volgt nog, maar kan nog steeds aangepast worden aan deelnemers aan- of afhakende deelnemers. We rijden langs de stations van Hilversum (ca. 12:30) en Amersfoort (ca. 14:30).
Als iemand die stations als begin of eindpunt wil gebruiken, hoor ik het graag.
Ik wil ook heel graag weer mee... is al weer te lang geleden.
11 uur Nijntje pleintje, ik zal er zijn.

Frank
Nog een gps track toegevoegd
Hallo Erik,

Ik ga ook mee.

Kasia
Hallo Erik,

Na de eerste keer begin dit jaar is het de hoogste tijd voor een tweede keer: ik ben er straks ook bij.

Gerben.
Rondje 's-Hertogenbosch was goed bevallen, zodoende kom ik ook naar Utrecht.

Gr,
Raoul
Ik ga ook weer eens proberen erbij te zijn. Voor mij is het ook al weer veel te lang geleden.

Hmm, of ging dit over het vorige rondje?
HoiRaoul en Marc,

Dit draadje ziet op het gereden rondje van september.

Op 12 oktober starten we in Haarlem en gaan dan richting Alkmaar. Het rondje is al aangekondigd. Nadere info volgt op het forum.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
OEI, NS werkt aan het spoor.

Tussen Geldermalsen en Utrecht rijden morgen alleen snelbussen.
Vanaf Geldermalsen is het ongeveer 34 km fietsen.

Om reizen via Nijmegen of Arnhem zou een optie kunnen zijn.

Gr,
Raoul
Raoul, er is morgen geen rondje Utrecht.
Edwin schreef het al: deze tocht was op 7 september. De volgende is pas over 2 weken en die start in Haarlem.
Ah, oo,

Dan heb ik iets gemist.
Sorry

Dank je wel

Gr
Raoul