Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 21 december, rondje ysselvallei start Zutphen - Forum Wereldfietser

21 december, rondje ysselvallei start Zutphen

De derde zondag van de maand, het is weer tijd voor een rondje, na Deventer vorige maand neemt Zutphen nu het stokje over!
De week voor Kerst, misschien wel sneeuw, we zien het wel. Wie zorgt deze keer voor een route ?


Ben & Ingrid
Ik heb al een route die we kunnen fietsen. Ik weet zelf nog niet hoe de route er uit ziet.
Wat ik wel weet is dat de route in Zutphen begint en eindigt en 67km lang is. De route gaat richting Lochem en Borculo. De route is op de computer gemaakt en voor mij dus een een verrassing. Als ik dit weekend tijd heb ga ik nog wat voor fietsen. En anders zien we het wel. Hier staat de GPX file.
Groet André en tot 21 December.
De route ziet er goed uit Andre. En nu nog goed weer!




Ben
Ik ben nog even in een fiets-winterslaap...
Zal er dus niet bij zijn.
De route is gecontroleerd en het is een afwisseling van rustig asfalt en af en toe een zandweg. En onder weg een mix van bos, houtwallen, weilanden en akkers. Met van daag de mystiek van witte wieven en een midwinterhoorn. Wie weet wat we volgende week voor moois tegen komen.

Afbeelding
by Trekfietser, on Flickr

Ooooo ja.
Ik ben de starttijd en plaats vergeten.
Dus bij deze.
Zondag 21 December 10.30 uur.
Aan de voorkant van het station van Zutphen.
Het rondje van zondag 21 december is verreden met twee deelnemers. Het hadden er wel wat meer mogen zijn. Maar iedereen was zeker druk de voorbereidingen voor de Kerstdagen. We gaan het in Januari nog een keer proberen. Dat wordt dan zondag 18 Januari.