Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 8 maart 2015 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 8 maart 2015

Hallo luitjes,
Na 10 dagen terug in Nederland (vanuit Australië) heb ik al weer bijna wintertenen, maar dit weekend schijnt het toch echt mooier weer te worden. Wie gaat er zondag om 10 uur mee met het Rondje Groningen vanaf het Peerd van Ome Loeks? En wie weet er een leuk rondje? Ik heb er zin in.
Groet, Petra.
Ha Petra,

Het zou eigenlijk een vrouwenrondje moeten worden, gezien de dag :-)

Maar wij zijn er niet bij. Het is de verjaardag van Mevr. van der Veeke en we kregen het hele bezoek niet op de fiets mee.
Ik doe mee, ik ga de verkoudheid uit mijn lijf fietsen :)
Ik ben dan wel geen vrouw en Petra heeft natuurlijk superbenen, maar ik durf het wel aan. Weliswaar kom ik net uit mijn winterfietsslaap, maar ik meld mij toch aan. Ik zal de bandjes alvast oppompen. Tot dan.
Ik ben er ook bij, tot zondag

Jan
Ha die Stadsjers en Ommelanders. Zet 'm op!
Groetje uit Vlaanderen.
M'n fietsmaat en ik komen zondag ook, vanuit Noordwijk ZH/Voorhout: dus dat zijn nog twee aanmeldingen :)
Hallo,
Gezellig, dat jullie meefietsen. En wie zijn jullie, hoe heten jullie?
Ik zie jullie zondag,
Petra.
Petra137 schreef:wie zijn jullie, hoe heten jullie?
Hoi Petra, die vraag klinkt alsof ik in een praatgroep terecht ben gekomen :) m'n fietsmaat heet ditmaal Bryan (er zijn er nl. meer) en zelf heet ik John. Wie wij zijn, dat zie je tzt, zo gaat dat tot nog toe eigenlijk altijd met Wereldfietser-activiteiten en -overige activiteiten.

Over verwachtingen gesproken, ik zag nog geen routesuggesties. Staat het me vrij input te leveren? Bij deze: Groningen - Leek - Norg (koffie) - Anloo - Groningen, uiteraard over kleine weggetjes, 85km.
Hoi,
Altijd leuk om te weten wie er mee gaan. Leuk, Bryan en John, dat jullie er morgen ook bij zijn. Morgenochtend kijken we welke kant we op fietsen, ook rekening houdend met de wind. Ik heb hier ook al een rondje liggen enumatil-leek-roden-norg-vries-peize.
Zou het leuk vinden als er nog meer meefietsen, weer is er goed genoeg voor!
Groet, Petra.
Ik ben er niet bij, zit een weekend in Frankrijk. Als het goed is is het bij jullieook mooi weer. Veel fietsplezier. Cilia
Hoi,
Dat was weer een heel gezellig rondje. Prachtig zonnig lenteweer en in het gezelschap van acht mannen (wat is er heerlijker op Vrouwendag) heerlijk gefietst door het Groninger en Drentse landschap, een kopje koffie met appeltaart in Roden (koffie werd door Gert gewaardeerd met een 7,5!) en met een grote bocht weer naar Groningen. Vlak voor Groningen een enorme klap: de buitenband van Roels fiets aan flarden. Roel, heb je je auto weer terug kunnen vinden?
Volgende maand hopelijk net zo lekker weer, misschien wel met een rondje Hoogeveen?
Groet, Petra.
Het was heerlijk, en een mooi rondje. Dank je Petra.
Wim