Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Utrecht goes Nijmegen 7 juni 2015 - Forum Wereldfietser

rondje Utrecht goes Nijmegen 7 juni 2015

Eindelijke is het dan zo ver.

Op zondag 7 juni a.s. organiseren Frank en ondergetekende het rondje Utrecht goes Nijmegen.

Dit keer zullen we de Waal volgen en ter hoogte van Millingen het pontje nemen waarna wij onze weg vervolgen naar het Reichswald. Op de terugweg doorkruisen we nog de heilige landstichting.

Het zal een mooie en afwisselende route worden.

Vertrek Nijmegen C.S., 11.00 u.

Via onderstaande link kun je de route bekijken en downloaden:
http://ridewithgps.com/routes/7203325

Laat even weten als je mee wilt fietsen zodat we weten op wie we eventueel moeten wachten.

met vriendelijke groet,
Edwin & Frank
De weermannnen m/v zijn er nog niet helemaal uit maar wij wel, we zullen er staan, zondag, 11 uur, voor het station in Nijmegen. In elk geval met z'n drieen, wellicht meer. Het wordt een mooie tocht, soms heuvelachtig door het Reichswald, soms plat langs de rivier. En natuurlijk wordt het lekker weer.

Eigenlijk is er geen reden om niet ook mee te gaan.

Tot zondag,
Frank
mooi tochtje,

kleine aanvulling in de buurt van de Bemmelse Waard kan je ter plaatste op een omleiding stuiten omdat delen van dijk afgesloten zijn ivm met langdurige werkzaamheden.
Dank je Jasmon. Is het daar echt ontoegankelijk?
Frank
Men is aan die kant van de Waal bezig met het project ruimte voor het water.
Op dit stukje valt het wel mee denk ik. Eventuele omleidingen zijn kort en te overzien. ter plaatse gewoon de borden volgen.

ik kan je niet vertellen hoe het nu precies is, soms is het wel mogelijk om door te rijden omdat er niet gewerkt wordt, andere stukken is het echt omrijden. Maar ik zou er jullie route niet voor verleggen. Wil je op zeker, kan je de zuidkant van de Waal langs de Ooijpolder tot aan Millingen blijven volgen.
jasmon schreef:Men is aan die kant van de Waal bezig met het project ruimte voor het water.
Oh ja, nu herinner ik het me van een eerdere tocht dit jaar.
jasmon schreef:Maar ik zou er jullie route niet voor verleggen.
We komen er wel langs en omheen. Toch bedankt. Fiets je ook mee?

Frank
frank bueters schreef:We komen er wel langs en omheen. Toch bedankt. Fiets je ook mee?

Frank
Nee,
Zondag ga ik fietsen met mijn ( meervoudig verstandelijk beperkte) zoon. (heb ik ooit eens verteld).
Hij heeft net een nieuwe T-belt Lite gekregen.
jasmon schreef:Hij heeft net een nieuwe T-belt Lite gekregen.
+1
Fiets lekker
Ziet er uit als een mooi rondje en de weergoden zijn nog steeds behoorlijk positief: ik ben er zondag bij!

Gerben.
Mooi rondje, mooi weer, ben d'r bij.
Trein komt 10:47 en 11:02 aan.

Groet,
Ruud
Een thuisrondje wil ik ook niet missen.
Ik ben om 11 uur op het station.
Tot morgen.
Betty
ook ik zal er zijn als er niks tegen zit
ben er om 11 uur ben ik er niet wacht dan niet op me

gr john
en ik was er wel en op tijd
iedereen bedankt voor de gezelligheid was een leuke tocht

gr.john
Het was zeker een mooie tocht. Afwisselend, groen, heuvelachtig en hier en daar leuke stukjes off road.

Frank had er weer wat leuks van gemaakt.

En met 10 deelnemers toch nog grote groep.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid.

Edwin van Ooijen